Står du på ski?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Langrenn? Slalom? Snowboard? Er jeg den eneste som dypt og inderlig hater å stå på ski?

Elsker slalom :) langrenn har jeg ikke stått på mange år...

Elsker å stå på langrenn. Har aldri prøvd slalåm eller snowboard.

Jeg hater å ha ski på beina, ikke liker jeg fart eller bakker. Så snowboard og slalom har jeg aldri prøvd, men kan til nød prøve meg på langrenn igjen men holder meg helst unna...

Har ikke hatt så veldig kjærlighet for det egentlig. Har aldri stått nedover, det går for fort! Tenkte jeg skulle ta opp langrenn igjen når jeg får barn, kan jo hende jeg er bedre enn jeg husker :P

Elsket slalom før jeg ødela foten min :-P gikk ned i ufrivillig spagat midt i Oslo og fikk en rift ifra ankel og helt opp til sete musklaturen, etter det kjenner jeg riften i bakken så har sluttet men langrenn liker jeg å gå :-D

Kan både langrenn og slalåm, men er noen år siden sist :p prøvde snowboard, men fikk aldri dreisen på det :-P

Ikke stått på ski siden fjellturen i 3.klasse der ski var obligatorisk. Mamma var med som "vakt" og godt var det for jeg kom meg ikke ned fra fjellet før 2 timer etter at bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Skiene mine ble gitt vekk etter det :P

Ikke stått på ski siden fjellturen i 3.klasse der ski var obligatorisk. Mamma var med som "vakt" og godt var det for jeg kom meg ikke ned fra fjellet før 2 timer etter at bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Skiene mine ble gitt vekk etter det :P
Haha huff da :)

Hatar det ikkje direkte, men er jaggu ikkje glad i det. Har ikkje stått på langrenn på evighetar! Og vil heller stå Telemark eller slalåm, om eg kan velga.
Har lovd meg sjølv å gi bortover ski ein ny sjanse når ungane blir litt eldre og kan stå/gå sjølv. Trur det er viktig at dei får finna ut av detta der sjølv uten ei mor som nektar å gå på ski.

Langrenn hår jeg ikke mye, men slalom elsker jeg ;)

Elsker både langrenn og slalom. Ihvertfall når d er god glid på langrennsskia ;)

Jeg vil ikke si at jeg hater det, men jeg misliker det sterkt. Det kan Være at det et på grunn av at jeg hadde noen helt idiotiske og dårlige ski, jeg har i hvert fall holdt meg unna siden barneskolen.
Må nok bite tenna sammen og anskaffe meg bortoverski innen neste sesong siden jeg plutselig har to gutter som syns det er kult.

Elsker å stå på ski! Blir kun langrenn da vi har løypene omtrent gjennom hagen. Slalom er gøy men er mange år siden sist. Blir så fryktelig dyrt, og når vi bor et godt stykke unna skianlegg og ikke har hytte på fjellet så har det dessverre blitt sånn

Liker både langrenn og slalom. Har prøvd litt snowboard, men var nok for gammel da jeg begynte å prøve det :P

Står på langrenn og slalom, det er en av tingene jeg synes man må gjøre når man får barn.
Jeg synes det er viktig at barn lærer seg å gå på ski

Jeg elsker snowboard, men jeg har alltid hatet å stå på langrenn selv om jeg skal innrømme at denne sesongen så har det faktisk falt meg at det hadde vært koselig med en skitur i fin været på hytta :P

Går på langrennski sammen med ungene :P Aldri alene :P Men det blir jo noen turer, på hytta, skirenn og på lokale turisthytter :) koselig det, men liker ikke ski sånn egentlig :P

Sto mye på snowboard i ungdommen :)

Back
Topp