Står det i panna på meg?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg sitter på jobb og har fått spørsmål om jeg er gravid allerede 4 ganger og pausa har nettopp begynt :eek::p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Haha, har samme problemet. Ene dama på jobb mente jeg så så annerledes ut - med klare hentydninger til dette med at gravide får en glød over seg xsmile8 Og dette var 4 dager FØR jeg testet positivt! Og det er ikke blitt bedre etter hvert :eek: Synes jo det er litt tidlig å si noe når man er 4+2 ;)
 
Haha, har samme problemet. Ene dama på jobb mente jeg så så annerledes ut - med klare hentydninger til dette med at gravide får en glød over seg xsmile8 Og dette var 4 dager FØR jeg testet positivt! Og det er ikke blitt bedre etter hvert :eek: Synes jo det er litt tidlig å si noe når man er 4+2 ;)
Jeg er 5 uker i morgen og syns også det er tidlig å si noe ennå vil værtsall vente til jeg har kommet over 8 uker minst :p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Håper jo også at vi kan vente til MINST åtte uker, men det ser ut til at det kan henge i en tynn tråd :eek: Mulig besteforeldre får vite det i dag, da det allerede er begynt å gå rykter, og jeg synes det blir litt trasig dersom de får høre det på bygda før de hører det hos oss :rolleyes:
 
Hehe, det har jeg ikke opplevd. :p Men jeg ble spurt i dag om vi ikke skulle ha nr. to snart. Jeg bare "joooda, etter hvert skal vi vel det, men jeg skal jobbe snart...... :p " Også håpet jeg bare det ikke vistes at jeg ble ukomfortabel :p
 
følte liksom jeg gløda selv i dag også, i fjeset, så liksom litt annerledes ut på en måte :-D hehehe
 
Jeg gikk fra kvisefri til pizzatryne da jeg slutta me pillen. Men nå forsvinner kvisene som dugg for solen :)
 
Eg er ca 12 veker på vei, har mista før og er redd at det skal skje igjen.... Holder hemmeligheten NESTEN for meg sjøl, men VETT at eg må sei det på jobb snart :p Skal på u.l i morgen og håper at alt ser bra ut! Då skal eg ringe mamma, som antagelig komme til å ta heilt av.... :rolleyes: Samboeren er og redd for at det skal gå galt, så han syns me skal venta lengst mulig med å sei det.... Litt vanskelig å skjule sånn veldig lenge er eg redd :smiley-ashamed008

Føler ingen ekstra glød :schocked028
 
Jeg sitter på jobb og har fått spørsmål om jeg er gravid allerede 4 ganger og pausa har nettopp begynt :eek::p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Koselig og då! Å ha kollegaer som bryr seg :love7
 
Back
Topp