Står barna dine på ski?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har barna dine prøvd å stå på ski? Liker dei det? Står du på ski?
Må ærleg innrømme at det er lite skigåing her... eldste har hatt nokon år men berre gått i hagen. Minste fekk ski i julegåve i år, men har ikkje vore snø så har ikkje fått brukt dei.

Ikke nedoverski, men vi har bortoverski de 4 eldste av oss, og yngste forsåvidt, men hun satt i pulk i fjor, fikk prøve bittelitt. Vi går ikke mye, men prøver å komme oss på fjellet på dagsturer i påska. I år er jo den kjempesen så det spørs om det er snø da, kanskje vi mp få til noe i vinterferien eller noe.

Ikke enda, men hun har nettopp blitt et år og kan ikke gå enda. Håper hun skal få teste litt ila vinteren/påske. :)

Ja , bare bortover ski. Er vokst opp med nedoverski og bortoverski, men ikke blitt nedover enda på unga haha....

Ja, begge er aktive på slalom - jeg også. Kjempegøy!

Ja, både ski og rulleski :)

Ja, begge kan gå på ski, de fikk begge sine første ski i toårsalderen.

8-åringen går på langrenn, har allerede begynt å få skipark. Ser tusenlappene flagre ut vinduet. Verdt hver krone

Begge er veldig glad i langrenn:) det er vi foreldrene også. Har gått på langrenn fra de kunne gå omtrent både på hyttene og hjemme

Min gutt lærte å gå på ski i fjor. Han blir 8 år i år. Følte det ble litt vel sent før han lærte seg det, så nå venter vi bare på at det skal komme mer snø så vi kan ut å gå på ski alle sammen. Da lærer minsta seg det litt tidligere. Hun blir snart 4 :happy:

Langrenn og slalom (svarte bakker også nå 7 og 8 år) Stått/gått siden de var 2,5 -3 år. De elsker det.
Vi står også på begge deler,men personlig er jeg ikke såå glad i langrenn som resten av familien. Viktig å gi barna gode opplevelser på tur og stå på Deres premisser. Hvis ikke kan de fort hate det..

Last edited:
Vi har ski, rulleski, og snowboard alle sammen. Bruker det ofte. Dessverre kan jeg ikke stå på snowboard lenger pga flere kneskader og operasjoner.

Vi er glade i å gå på ski alle mann, men vi får jo aldri snø! Er det som er problemet her :P

Back
Topp