stålull til hår

jaya86

Forelsket i forumet
Hjelp!!
Den siste tiden når jeg har vasket håret med shampoo kjennes det ut som om håret er laget av stålull [&o] må kure det og bruke en del balsam hver gang jeg vasker det får å få det nogenlunde glatt igjen. Vasker det annenhver dag. Den siste måneden har jeg også røytet/mistet sinnsykt mye hår [&o] har mellomlangt hår, og det har alltid vært tykt, men etter å ha mistet så mye hår den siste måneden kjennes det en go del tynnere ut [:o] Bruker Aussie serien som man får kjøpt på Vita/Boots/Cubus...

Har dere noen gode råd?? Shampoer, balsam, eller noe annet jeg kan bruke?

prøv en god hårkur som du lar sitte lenge før du skyller ut, og skyll håret med kaldt vann. (varmt vann åpner håret som en kongle, kaldt vann lukker det)

Har prøvd Aussie 3 minute reconstructor, og Tigi Serious Conditioner. Er mest fornøyd med den siste, men håret blir fortsatt som stålull med en gang det kommer under vann [:-]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

noe grunn til at du mister hår?

tilfeldigvis en 3 mnd gammel baby?

nope. Ingen baby, og er ikke gravid heller...

Dagligvareprodukter (også de du bruker) vil tørke ut håret...

Redken Smooth Down vil nok være midt i smørøyet. Når det gjelder hårprodukter så får man det man betaler for.

ORIGINAL: jaya86

Hjelp!!
Den siste tiden når jeg har vasket håret med shampoo kjennes det ut som om håret er laget av stålull [&o] må kure det og bruke en del balsam hver gang jeg vasker det får å få det nogenlunde glatt igjen. Vasker det annenhver dag. Den siste måneden har jeg også røytet/mistet sinnsykt mye hår [&o] har mellomlangt hår, og det har alltid vært tykt, men etter å ha mistet så mye hår den siste måneden kjennes det en go del tynnere ut [:o] Bruker Aussie serien som man får kjøpt på Vita/Boots/Cubus...

Har dere noen gode råd?? Shampoer, balsam, eller noe annet jeg kan bruke?

B vitaminer er bra for slitt hår ! jeg hadde det sånn da jeg amma og etter jeg begynte på bvitamin ble håret fint igjen.....
Den jeg brukte heter Suplex B [:)]

Back
Topp