Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er ståda da jenter? Er formen bra? Magen stor? Bekkenet på plass?
Mange som ikke har symptomer i det hele tatt? Hemmeligheten avslørt?
Jeg må innrømme at jeg ser frem i mot å høre et bankende hjerte etter hvert, for her er formen altfor bra altså. Selv om voksende mage er et slående tegn da Nyheten er bare fortalt til nærmeste familie og noen få venner, og straks reiser vi på ferie! Velstand med andre ord..
Formen er bra, magen er nesten flat og bekkenet er der det alltid har vært. Symptomene har forsvunnet, bortsett fra at puppene har vært småvonde de siste 2 dagene. De har vokst litt igjen også, til mannens store fornøyelse Store gutter, små gleder osv...
Nå gleder jeg meg veldig til legetimen i neste uke, for da skal det lyttes etter hjertelyd igjen. Ordinær ul om 2,5 uker og den grugleder jeg meg til. Håper virkelig alt er som det skal inni magen!
Vi slipper nyheten til min side av familien på fredag eller lørdag, sent men godt. Det er første mulighet til å samle mine foreldre og søsken siden jeg testet positivt og vil gjerne at alle skal være samlet når jeg sier det. Mannen får bestemme selv når han sier det til familien sin, men det blir nok ikke før ordinær ul. Han vil ikke si noe til sin hjertesyke mor før han har fått en bekreftelse på at alt ser greit ut.
Her er formen bra Har sleit veldig i starten av svangerskapet med ekstrem oppkast og kvalme. Gikk ned 6 kg de første ti ukene og eg får ikkje vekta opp igjen uansett hvor mye eg stapper i meg Har mine kvalme og oppkastsjauer av og til men det er heldigvis ikkje så ofte lenger.
Magen vokser veldig, den blir større og rundere og rundere og merker det er "tyngre" å snu seg i senga og er ikkje kjapp i bevegelsane lenger Hehe
Når eg er bra så nyyyyter eg tiden som gravid, koser med magen og føler meg bra Var på telttur med samboeren i helga, hadde aldri trudd eg skulle komme meg gjennom det men det gikk over all forventning ! Er 16+4 i dag og gleder meg sinnsykt masse til ul den 16. Juli! !!