Ståbrett til vogn når storesøster er 3 år

Rappo

Forumet er livet
Er det behov for det? Kommer jo til å se det litt an, bare lurer på om det er noen som har barn i lignende alder med erfaring? Snuppa elsker jo å sitte i vogn, så det kan jo bli en utfordring siden vi ikke har søskenvogn..

Ingen?

Jeg har ikke kjøpt til vesla her iallefall. Ho går selv, eventuelt bruker sparkesykkel ved siden av meg[:)]

Men ho mi har ikke villet sittet i vogn på sikkert 1 år da, ble tidlig "stor"jente her i huset [8D]

Min er 2,5 da, men jeg synes søskenbrett er helt genialt. Veldig vanskelig å skynde seg noe sted når en 2-3-åring skal gå selv.. [8D]

Jeg kommer til å kjøpe det nå.,

Vendte henne av med å sitte i vogn fra hun var to år, så hun har ikke hatt vogn siden da, egentlig. Men jeg er kronisk sent ute, så jeg har en tendens til å hive henne på skuldrene mens jeg løper med vogna. Tror ståbrett ville passet godt her i hvertfall [:D]

Vi har god erfaring med ståbrett. Bruker det en del enda, minste er 2 og største er 4

Men det er stort sett minste som står på brettet og største som sitter i vogna, hehe..
Vi har brett med sete på vi da..

ORIGINAL: WZ

Vi har god erfaring med ståbrett. Bruker det en del enda, minste er 2 og største er 4

Men det er stort sett minste som står på brettet og største som sitter i vogna, hehe..

Noe som passer til simo vogn?

Vesla blir 4år i juli så vet ikke om jeg komemr til å kjøpe det, ser det ann om det er behov for det eller ikke[;)]

Vi skal ha det [:)] Her bruker vesla forsatt vogn, så jeg er litt usikker på om vi kanskje trenger søskenvogn også... Huff... Vi går en del lange turer og sånt, og hun sover forsatt i vogna på dagtid - så jeg aner ikke hva vi skal gjøre [8D]

ORIGINAL: Rappo

Nei, det er kun til Bugaboo vogna

Ja, det har søstra mi. Virker ganske genialt. Husker da vi var små hadde vi sånn brett vi satt på oppå vogna. Noen som vet om det fins ennå??

Ho eldsta har stått på ståbrettet sida ho yngsta kom ... då var ho 2 år og 4 mnd .... Brettet blir ikkje så ofta brukt lenger, men har da med når me går lengre turar ... heilt supert [:D]
Brettet me har passa te simovogn ...

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg brukte fra han var 2,5 år . er 4 nå, og bruker det innimellom.  utrolig praktisk!!
slipper en sytete gutt,som er sliten i beina.

fått masse posetive og undrende kommentarer fra den eldre garde[;)]

har et som passer til simovogner (simo-merke på brettet)  hvis du vil kjøpe av meg.
måtte kjøpe nytt til scooteren.

Skal heller gi deg en lyd når vi får testa det litt mer ut[:D]

har en gutt på 3,5år. han sitter ennå i vogn, så når 3man kommer er han 4år, men siden vi liker å gå litt lange tura kan det bli litt slitsomt for en liten gutt. så ej tror nok at ej kommer til å kjøpe ståbrett til han da!

jeg har denne: http://simo.no/SIMO08/Vogner/Tilbeh%C3%B8r/Simo+St%C3%A5brett.htm

og er kjempe fornøyd [:)]

Vi har Simo sitt ståbrett og er veldig fornøyd! Eneste jeg kan klage på er at det knirker etter bare noen mndr! Men det er nok bare å smøre! Hun er 3 år!

Her blir storesøster litt over 3 år når babyen kommer, og vi skal ha ståbrett. Det er lenge siden hun selv har
brukt vogn selv, men jeg ser for meg at hun vil like å ha alternativet når vi skal ut på tur, går en del turer med
hunden og slikt.

hvordan ser det ut??
vi har kjøpt bugaboovogn og spekulere på søskenbrett (vi har søskenvogn men vet ikke om jeg får bruk for den)

Sånn ser det ut..
Ikke det beste bildet, men var det jeg fant i farta..

Sovehjerter har de iallefall begge to..

[:D]

Back
Topp