Ståbrett til Emmaljunga

Cathrine_86

Gift med forumet
Jeg var å kjøpte ståbrett igår til Emmaljunga Mondial m/ sportsunderstell.. Har skrudd ihop brettet, men har ikke prøvd festet det på vognen ennå..! MEN så ser jeg på esken at det står på en hvit lapp Scooter, cangaroo. Og på bildet på esken er det brettet festet på en vogn, og det er samme hjul som scooter vogna.

Siden jeg ikke har prøvd å festa på brettet ennå, så lurer jeg på dere som har dette brettet til enten egde eller mondial om det stod på esken at det var til edge/mondial??

Skal få sambo til å prøve montere det når han kommer hjem og se om det faktisk går an å bruke det..

Står det ikke noe om det på emmaljunga sin side da?  Er det ikke bare ett ståbrett, som passer alle...[8|]

"Løpe inn å se... Sikle litt på scooteren i samma slengen.[8D]"

Ja om du er inne på siden å ser, så står det artikkelnr 71000 man skal ha til sportsunderstell på mondial/edge..

Men artikkelnr på min er 71001.. Og det er til en rekke andre emmaljunga vogner.. [8|]

Så mulig jeg har fått feil da?

Jepp tenkte det, får ser ut som man trenger adapater om man har de andre understellene. Hun så jo vogna jeg hadde, men allikevel klarte hun da finne feil (muligens)

Back
Topp