Ståbrett med sete

trønderjente27

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Hei!

Jeg har en Bugaboo Donkey som jeg bruker til to barn på henholdsvis straks 2 år og straks 2 mnd. Kjører som regel dobbel vogn når jeg feks leverer/henter i barnehage, men begynner å se behovet for et ståbrett da storesøster er litt lei av vogn og det kan være praktisk for henne å kunne hoppe på/hoppe av litt som hun vil :)

Har noen erfaring med noen ståbrett? Særlig til Bugaboo Donkey? Universale?

Fant dette på Jollyroom i går og synes det så lurt ut! Vil gjerne høre om noen har erfaring med akkurat dette også :)
 

Vedlegg

  • 8FBB85B3-5FCC-4B26-925F-1F26B1C52853.jpeg
    8FBB85B3-5FCC-4B26-925F-1F26B1C52853.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 8
Hei!

Jeg har en Bugaboo Donkey som jeg bruker til to barn på henholdsvis straks 2 år og straks 2 mnd. Kjører som regel dobbel vogn når jeg feks leverer/henter i barnehage, men begynner å se behovet for et ståbrett da storesøster er litt lei av vogn og det kan være praktisk for henne å kunne hoppe på/hoppe av litt som hun vil :)

Har noen erfaring med noen ståbrett? Særlig til Bugaboo Donkey? Universale?

Fant dette på Jollyroom i går og synes det så lurt ut! Vil gjerne høre om noen har erfaring med akkurat dette også :)
Bugaboo har eget ståbrett med sete på :)
 
Bugaboo har eget ståbrett med sete på :)
Det ante meg, men det er kanskje mye dyrere? Hvilken erfaring har du med brettet? :) Har du det selv, eller har du et universelt?

Ute etter anbefalinger eller advarsler :)
 
Det ante meg, men det er kanskje mye dyrere? Hvilken erfaring har du med brettet? :) Har du det selv, eller har du et universelt?

Ute etter anbefalinger eller advarsler :)
Veldig fornøyd med bugaboo sitt eget ja :) det vippes enkelt opp når det ikke er i bruk, og selve hjulet på ståbrettet er samme type som hjulet på bugaboo vogna så det lager ikke irriterende lyd :)
 
Back
Topp