ståa nåa...?

lilyofthevaley

Glad i forumet
bekkenløsning
symfysesmerter
rygg smerter

trøtt
sliten

sitting, ståing, gåing.... alt er vondt... 
jeg jobber 60% prosent... kanskje også mer, fordi de tre dagene jeg er der, kommer jeg 8 og får ikke kommet meg hjem før halv fem... 

sliter med å høre på når hjernen sier " du skal bare sykemelde deg!"

flere som kjenner på samvittigheten i forhold til jobben?

nope, jeg er 100%sm og glad for det ellers hadde jeg ikke fungert i det hele tatt! slet med å komme meg etter en arbeidsdag, med mye vondt og har jo en herlig toåring som også krever sitt pluss skole så var enten det ene eller det andre som måtte ryke ;) 

Nei, jeg har sluttet å bruke energi på å ha dårlig samvittighet samt å irritere meg over situasjonen min. Dette er tross alt en begrenset periode av livet vårt, og jobben klarer seg uten oss. Jobben hjemme med barn fra før kan jeg ikke sykmeldes fra, så det er bedre å bruke det lille jeg har av energi her.

Jobben din må jo klare seg uten deg i permisjonstiden uansett, så om du blir fullt sykmeldt noen uker før den starter er vel ikke akkurat noen krise.

Har sluttet å ha dårlig samvittighet. Det er ikke mange uker det er snakk om uansett i en hel arbeidskarriere. Det er ingen andre enn deg selv som tar vare på deg. Jeg ble 100% sykemeldt i forrige uke, dvs 3 uker før jeg går ut i perm, pga maserier/sterke kynnere og må si at jeg nyter det. Brukte laaang tid på å erkjenne at det var nødvendig, men når faren var prematur fødsel, gav svaret seg selv.. Dessuten var jeg kjempesliten og sov dårlig. Nå har jeg plutselig overskudd og sover godt, det har jeg ikke hatt hele svangerskapet. Dessuten er to-åringen min glad for å ha en mamma som gjør noe annet enn å ligge på sofaen:)

I en arbeidskarriere som varer 30-40 år og kanskje mer enn det, er ikke 2-3 år hjemme i permisjon/sykemelding for å ta seg av den oppvoksende generasjon spesielt mye spør du meg:) Jeg prøver ihvertfall å tenke sånn og nyte rolig morninger med kaffe og avis :)

Kjenner følelsen ja... Jeg jobber 100% enda, fordi jeg rett og slett ikke har samvittighet til noe annet. Skal sies at jeg føler d går ok, men kjenner d begynner å bli tungt...spesielt lørdager, når det er ekstra mye stress (jobber som avd.leder i sportsbutikk).

Bekkenløsning, ryggsmerter, kynnere, dårlig søvn, trøtt og lite energi. M.a.o er jeg 100% sykemeldt fra jobb. Har ikke dårlig samvittighet, men skulle jo ønske jeg var i god form og kunne jobbe. Dagene går mye fortere og savner arbeidsmiljøet :) Har likevel nok å henge fingrene i med studier. Det er jo snart eksamenstid :/

Back
Topp