stå på ski?

Siriuspus

Flørter med forumet
Hva tenker dere om å stå slalom under graviditeten?

Jeg har tenkt meg på hyttetur og planlegger å stå slalom hvis det er gode forhold... Går sjelden/nesten aldri på tryne, og dette ville bare vært rolig kosekjøring i de grønne og blå bakkene sammen med små barna i familien... Burde gå greit det?

Om kroppen din er vandt med det, så er det i utgangspunket ikke farlig, men det er det å dette som er skummelt.

Vi gravide skal jo helst unngå å havne på rumpa og magen.. I det hele tatt dette :)

Jeg står på ski, bare kosekjøring - det går kjempefint!!

Jeg tenker - no problemo :) Jeg skal selv i alpinbakken når jeg er i uke 25 og ser ikke på dette som et problem.. Jeg kommer selvsagt ikke til å teste bigjump eller rails da det er fallene som er skumle.. For meg som har vært en del i bakken føler jeg ikke at det er uansvarlig av meg! Jeg velger å se på det som super fysisk aktivitet under svangerskapet - noe som er kjempebra!

Jeg hadde ikke gjort det, men jeg ruller mer i bakken enn jeg står oppreist, hehe...

Jeg gikk på ski (bortover ski). Trodde aldri at jeg kom til å dette. Så datt jeg langflat på magen i en nedoverbakke! Så da var det slutt på ski gåing. Det er en risk jeg ikke vil ta igjen... Sitter heller i solveggen :)

Back
Topp