Stå opp med barna???

Memme

Glad i forumet
Deler dere på å stå opp med barna i helgene??
Her hjemme tar vi en dag hver å stå opp på.Jenta vår våkner jo ca halv seks også da....[&:][&:][&:]

Ja vi deler på å stå opp med barnet vårt i helgene... hun er også en skikkelig morgenfugl... lys våken klokken seks... [&:]

oi, det var tidlig. Så bra dere deler på det da.
Her sover lille jenta til alt fra ni til halv elleve. Hun våkner i sju tiden, og da tar vi hun inn i sengen til oss, hvor jeg ammer mens alle sover videre. Siden jeg sliter litt med søvn på kvelden, står alltid samboer opp med lillejenta(uten at jeg ber om det) så jeg får sove litt videre. Veldig snill og omtenksom samboer jeg har.

Jeg gruer meg litt til jeg klarer å slutte med ammingen, fordi er redd hun skal begynne å ville stå opp i de tider hun egentlig blir ammet inn i søvn igjen på morgenen, det er vel en av grunnene til jeg har gått inn halvhjertet for å kutte ut ammingen....

Her har vi hatt det sånn at gubben står opp med Elias på lørdagene, og jeg tar søndagene.. Er jo jeg som står opp med han ellers i uken da.

Vi deler jeg står opp på lørdager og min man på søndager.først våkner hun fem tiden, men da ammer jeg henne i senga og sover til hun våkner ved seks halv syv tiden. Det blri jo morsomt med en baby til oppi senga om morgenen. Godt vi har stor seng[:D]

vi deler...de lørdagene jeg jobber er sambo hhjemme uansett,så da står allle opp samtidig,men ellers tar vi annenhver lørda og søndag. i uka er det jeg spm tar han for sambo drar på jobb 7 om morran..da står vi opp og spiser og jeg leverer marcus i barnehagen før jeg skal på jobb.

Her er det samboeren som står opp i helgene. Skulle da virkelig bare mangle synes jeg. Når jeg står opp tidlig ellers i uken..[:)]. Men nå skal det sies at jeg er kravstor..hehe

skal egentlig dele da..men det har sklidd ut for lenge sida...klarer ikkje å ligge å høyre på dei ha det kjekt inne på stova..har lyst til å vere med!!!

"Min mann er en engel. Så sant han ikke skal på jobb så står han opp med Snuppa. Og våkner hun før han reiser (08.30) så tar han henne da også.. Er veldig ofte han som legger henne også.

Han syntes det bare er kos da.. [:)] "

Sånn har jeg det også!! hehe

her er det stort sett jeg som står opp!! men  mannen min legger ungene-siden det er jeg som alltid står opp med  de[&:]

Back
Topp