Stå opp alene?

Gitte__

Forumet er livet
Får deres barn lov til det?[:-]
Vi prøvde for noen mnd siden, da endte det med hundemat og vann utover heile kjøkkengulvet[8D]

Nå går det som regel fint. Han finner seg noe å spise på (banan, eple, skive) å tar med seg dyna å puta å ser på barne tv[:)]

Vi har soverommet rett ved siden av stua da, og åpne dører så vi får med oss alt[8D]

Men når alle får soverom oppe blir det uaktuelt å la han stå opp aleine[;)]

Absolutt ikke.
Jeg syns de er alt for små til å være oppe alene uten tilsyn.

ORIGINAL: Dragemamma

Absolutt ikke.

Ja, jeg skjønner det hvis soverommet er langt vekke fra stua. Men her er soverommet vegg i vegg med stua[;)] Og da nyter jeg litt ekstra tid i senga mens han ser på tv[8D]

Mini er oppe alene på morgen.. med alle dører åpne.
Han trenger litt tid foran tv'n alene for å være klar for dagen. Han liker det og vi liker å slappe av litt lengre enn .06.45 :)

Det har hendt et par ganger at vi setterp å kapteinsabeltann, så legger jeg meg igjen, mend a står døra åpen, tven står vegg i vegg med soverommet vårt.
Men jeg sovner aldri når vi har gjort det.

ho vil ikke være på stua helt alene, så hvis søstrene ikke er hjemme eller stått opp ligger ho sammen med oss og koser eller sammen søstrene sine.

som oftest er mellomste jenta vår oppe så da sitter de sammen ved pc eller ser på tv..   Ho har fått dilla på Josefinespillene så det er som oftest på pc[:)]

Ho sover til ca kl 8 på helg[:D]

Absolutt ikke.

Enig!

ORIGINAL: Gitte__

Absolutt ikke.

Ja, jeg skjønner det hvis soverommet er langt vekke fra stua. Men her er soverommet vegg i vegg med stua[;)] Og da nyter jeg litt ekstra tid i senga mens han ser på tv[8D]

Ja da blir det noe helt annet ;)
Her er soverommene i en annen egt [;)]

ORIGINAL: Gitte__

Absolutt ikke.

Ja da blir det noe helt annet ;)
Her er soverommene i en annen egt [;)]

Ja, nå har vi soverom i ei anna etg enn stua, da står han ikke opp aleine[;)]

Vi har soverom ved siden av stua, så det skjer noen ganger i helgene, at han står opp, så ordner vi noe å spise til han mens han ser på Playhouse eller noe, mens vi slumrer en liten time.[:)] Ikke noe problem! Får med oss alt som skjer.

egentlig vill jeg ikke de, men jeg våkner ikke av at dom står opp lenger... dom sniker seg ner og koser seg. Har aldri hittils skjedd at dom gjort noe dom ikke får lov till. Dom liker at gå ner o se på barnetv... Men så fort jeg hører dom så står jeg opp.... [;)]

Vi har soverommene oppe. Det hender han leker litt på rommet mens vi slumerer videre, men vanligvis kommer han inn til oss hele tiden og er så høylytt at minsten våkner, så da må vi stå opp uansett...

Absolutt ikke.

enig! i tillegg er soverommene i 2. etasje, mens stue og kjøkken er nede hvor utgangsdøra også er. Hun kan få leke litt på rommet sitt(rett over gangen fra oss) hvis dørene våre er oppe. Men hun får ikke lov å gå ned

Back
Topp