Stå- eller sitteplasser ved konsert??

~StRaToS~

Forumet er livet
Hva synes dere er best??

Kommer ann på type konsert det egentlig.

METALLICA 

ORIGINAL: ~StRaToS~

METALLICA 

Det er ståplass[8D] 

ORIGINAL: Lizzy_

METALLICA 

Det er ståplass[8D] 

Hvor skal de spille forresten?
Trudde alle billetene var utsolgt på 1 time jeg....

METALLICA 

Det er ståplass[8D] 

Telenor arena 13. og 14. april.
Men kan få kjøpt billetter på finn hvis man er kjapp

METALLICA 

Det er ståplass[8D] 

Telenor arena 13. og 14. april.
Men kan få kjøpt billetter på finn hvis man er kjapp

Aha, svartebørsen[8D] De har nok på qxl også, jeg kjøpte til robbie williams der med hell[:)]

METALLICA 

Hadde stå plass i Spektrum i sommer, som vanlig. Men da ble jeg litt misunnelig på de som satt, for tror de fikk bedre utbytte av showet denne gangen. I april skal jeg sitte, men det er tilfeldig, bare det vi fikk tak i av billetter.

Sitteplasser er jo som oftest langt bak,så jeg tar ståplasser,og så langt frem som mulig[:)]
Og man kan jo ikke hoppe og danse med sitteplass,klarer virkelig ikke sitte iro på konsert altså..=)

Sist vi var på metallica hadde jeg ståplass, sto nesten helt fremst.. Men siden jeg er så lita som jeg er var det ikke store greiene jeg så.. nå har jeg sitteplass, for denne gangen skal jeg se sceneshowet!!

ORIGINAL: rocky.

Sist vi var på metallica hadde jeg ståplass, sto nesten helt fremst.. Men siden jeg er så lita som jeg er var det ikke store greiene jeg så.. nå har jeg sitteplass, for denne gangen skal jeg se sceneshowet!!

Jeg har sett Metallica to ganger, begge ganger var det ståplass. Jeg hadde nok hatt sitteplass om jeg fikk tak i det, for ryggen min tåler dårlig å stå i sånn ca 4-6 timer, 1-2 timer i strekk helt uten et sted å sette seg er egentlig også i overkant.
Man kan vel reise seg fra ståplassen og rocke der også, tror mange gjør det. [8D]

Back
Topp