STØRRE PUPPER!!!

tullmusa

Forumet er livet
I går hadde jeg og min kjære en hyrdestund, og da han hadde klemt litt på puppene mine sa han jeg hadde fått fastere og større pupper!
YESS!!! Nå blir det bare velstand her!

Og det er sant, bh-ene mine er blitt trangere. Snart kan jeg ta ut innleggene. Kjøpte meg i forrige uke en bh en str for stor, og den begynner å fylles opp! Herlig!![:D][:D]

Tihii! Dette synes jeg også er morro! Alltid syns jeg har hatt små pupper! Nå er de bra! (slipper typen å høre meg klage også, og d er jo positvt for han og) Men aller mest at jeg føler meg bra!

går bare og håper at de ikke skal vokse noe særlig jeg, for jeg bruker DD og E allerede... men de må gjerne bli fastere![:D]

åååh heldiggris!! mine har jo vokst litt da, men synes lissom de har stagnert nå... hadde gleda meg til større pupper jeg [&o] har vel kaaanskje gått opp en liten cup ja. men vil mer, mer , mer!!! [:D]

Ja det er morro for noen....
Jeg er opprinnelig en DD og har allerede begynt å sprenge meg ut av BH-ene mine[&:]
HJELP! Hvordan skal dette bli?[:(]

Bruker fortsatt samme bh str men det er slik at de nesten faller utav, så eg må vel ut og snart kjøpe meg ny. Eg håper ikkje at de skal vokse så veldig for da blir eg bare skuffet når dei blir mindre seinere[:D]

Deilig ja! Jeg har aldri hatt særlig pupper ellers. Har nå gått fra 70 A med innlegg til 80 B!!! Og større blir de...

Jeg har alltid brukt 75 b,men nå er di vel 80 b,hadde veldig hengelommer jeg da siden jeg amma min første ganske lenge.Å skal si di er fine nå.Har ikke turt å vise meg fram til typen før nå.Har hatt veldig komplekser,vurdert silicon å.Men det får vente nå.

ORIGINAL: tullmusa

I går hadde jeg og min kjære en hyrdestund, og da han hadde klemt litt på puppene mine sa han jeg hadde fått fastere og større pupper!

Og det er sant, bh-ene mine er blitt trangere. Snart kan jeg ta ut innleggene. Kjøpte meg i forrige uke en bh en str for stor, og den begynner å fylles opp! Herlig!![:D][:D]

Bare vent du tullmusa.. snart blir de lik pamela andersons, du er bare i begynnnelsens fase.. eheh[8D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har nesten ikke fått større pupper jeg...De har bare blitt veldig mye tyngre enn de var....

ORIGINAL: hilly

ORIGINAL: tullmusa

Bare vent du tullmusa.. snart blir de lik pamela andersons, du er bare i begynnnelsens fase.. eheh[8D][:D][:D][:D][:D]

Ja, steike! Da blir det fulle mugger her i gården! hehe![:D][:D]

har gått opp fra 75 D til 85 E jeg, kan godt få litt av mine!!!

ORIGINAL: linnpinn

har gått opp fra 75 D til 85 E jeg, kan godt få litt av mine!!!

Åhh.. Er ikke det forferdelig tungt å bære på?[8|]

Ja, det er noen som er heldige[:D]

Jeg ser ingen forskjell...mine henger der som to vrengte bukselommer de[8D]

gått fra 85B til masse D, tror Der for lite(bruker bare sportsbh nå [&o])
blir de større denne gang klikker eg, savner mye de passe små puppene[:(]

tar gjerne litt av dine linnpinn.....[:D]
synes ikke mine har vokst noe jeg, samboer påstår det men neeei..
åsså jeg som har så små fra før... må innrømme j håpet de skulle vokse litt....
men må bare tenke den positive siden av at de ikke vokser for mye.... slipper å få hengende, vrengte bukselommer som dere koller de=) hehe

[:D]

Vil ikke ha større jeg nå assa..... STOPP med den helv.... esinga!!

Åhh.. Er ikke det forferdelig tungt å bære på?

jo, er ikke noe særlig!! [&:]
Er ikke så fint å vær 18 år med hengepupper heller..hehe

Back
Topp