Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk en del strekkmerker med nr 1 og vil vel egentlig ha flere nå med nr 2, noen som har noen gode tips her?
Noen gode kremer generelt for huden hadde jo vært kjekt å få snusen i:)
Jeg brukte en kakaokrem fra bodyshop, fikk det anbefalt sist. Fikk ingen strekkmerker, men det kan være tilfeldig... Og så kom hun litt tidlig (5 uker), så ble aldri kjempekjempe stor, som og kunne ha noe å si.
Jeg har ikke helt troa på at kremer kan forhindre strekkmerker. Det er vel ikke noe forskning som kan bevise at slike superkremer finnes heller?? Tror det har noe med hvordan huden er, om den strekker seg lett eller ikke. Jeg har ikke et eneste strekkmerke etter forrige svangerskap og da brukte jeg ikke annet enn vanlig fuktighetskrem som man kan kjøpe i dagligvarebutikker.
Babyshop selger en magekrem som heter mommy bee. Den skal jeg bruke denne gang! Om det funker å smøre seg vet jeg ikke, kanskje med den rette kremen ;)
Jeg smurte ikke, og fikk litt små merker her og der. Noen av de dypeste må jeg lete etter i dag( 2 år senere), så de blir jo mindre skjemmende etterhvert heldigvis!
Jeg tror det avhenger mye av huden din dessverre, det finnes i hvert fall ikke forskning som gir signifikante resultater i forhold til at det å smøre hjelper...men det skader i hvert fall ikke. Jeg var veldig dårlig på smøring sist og slapp likevel helt unna sist. Planlegger derimot å smøre nå i håpe om å slippe unna igjen.