Squat har født

squat

Forumet er livet
En stolt pappa skriver at squat(og jeg) har fått gullene våre. Har vært en utrolig lang og tøff fødsel, hu var kjempe sterk og flink. Tvilling 2 måtte hun presse ut alene,fikk nesten ikke no hjelp av livmora. Lille Odin Aleksander ble født 30mai kl. 22.59 Veide 2800g og 47cm lang. Linn Synnøve ble født 31mai kl. 02.31 Veide 2760g og 47cm lang. Har vært en veldig lang natt med mye smerter og helvete. Etter at morkakene var ute sovnet hun nesten med en gang. Ble sendt på barsel-avd nå og jeg ble sendt hjem. Endelig ferdig, og vi har blitt foreldre.

gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!! litt misunnelig[;)]

ORIGINAL: squat

En stolt pappa skriver at squat(og jeg) har fått gullene våre. Har vært en utrolig lang og tøff fødsel, hu var kjempe sterk og flink. Tvilling 2 måtte hun presse ut alene,fikk nesten ikke no hjelp av livmora. Lille Odin Aleksander ble født 30mai kl. 22.59 Veide 2800g og 47cm lang. Linn Synnøve ble født 31mai kl. 02.31 Veide 2760g og 47cm lang. Har vært en veldig lang natt med mye smerter og helvete. Etter at morkakene var ute sovnet hun nesten med en gang. Ble sendt på barsel-avd nå og jeg ble sendt hjem. Endelig ferdig, og vi har blitt foreldre.

Åh, gratulerer så mye! Sitter her rørt til tårer. Så fantastisk flink du har vært, Squat. Ta deg nå en velfortjent hvil og kos deg med gullungene dine!!!

Takker så mye. Litt i sjokk enda tror jeg,skal bli godt med litt søvn. Skulle hilse så mye fra henne ihvertfall. Glad alt er over, har ikke vørt borti noe som er værre enn en fødsel. Glad jeg ikke er dame.

Så morsomt at tvillingene får to ulike bursdager, da. Kan feire over flere dager [:D] [;)] [:)]

Gratulerer så mye.... spennende tid forran dere nå [:)]

Gratulerer så mye med gullene deres!!

Flott å høre at alt gikk bra til slutt, og så morsomt at de fikk forskjellig fødselsdag!

Så godt å høre at alt no e over. GRATTIS SÅ MYE MED TVILLINGENE :-)

Gratulere så masse!

En stor jubel for squat som er så sterk og flink,
og ikke minst har hatt to små nurk der inne....

Gratulere igjen med gutten & jenta

Kos dere masse!

Klem fra Kathrine

ORIGINAL: BabyMama

Åh, gratulerer så mye! Sitter her rørt til tårer. Så fantastisk flink du har vært, Squat. Ta deg nå en velfortjent hvil og kos deg med gullungene dine!!!

signerer denne!!

ORIGINAL: Lisbeth83

signerer

Gratulerer så mye[:)]
Godt at det vonde er over nå da, nå må dere bare kose dere masse i tiden fremover[:)]
Klem Marihøne.

Gratulerer såå mye med bebissene[:D]
Så snodig at de kom på hversine dager[:D][:D][:D]
Håper alt står bra til med Squat.

Så morro at de er født på forskjellig dag...

GRATULERER MED ODIN ALEKSANDER!
GRATULERER MED LINN SYNNØVE!
HÅPER ALT STÅR BRA TIL MED SQUAT, OG RESTEN AV DEN NYBAKTE FAMILIEN!

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: squat

gratulerer så mye.

Weeeeeeeee. GRATULERER til deg squat.
Så flink og sterk du er, og for et flott resultat.
Gleder meg til å se bilder......
Masse klemmer til dere nybakte foreldre

Signerer[;)]

Back
Topp