Squat Challenge!

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
I en travel hverdag blir ikke trening prioritert. Er ikke misfornøyd med kroppen min, men kunne godt tenkt meg til en litt strammere lår og bak, nå som sommeren nærmer seg. 30 days squat challenge tar jo bare 5-10 minutter hver dag, så det skal jeg klare å få skvist inn. Noen som hiver seg med? ;)

Vedlegg

• images.jpeg
    images.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 21
Jeg har lasta ned en squat - app jeg bruker :)
Er allerede midt inni den, men er med jeg altså :)

Den har jeg begynt litt på, men ga meg. :P Såååå kjedelig! :P De første dagene var grusomme. Ble så støl! Men jeg merket at det ble lettere og lettere. Kanskje jeg skal hive meg med igjen? ;)

Dag fire nå.. Hviledag <3 :D så støl, men sambo mener han allerede begynner å se resultater ;) Har tatt førbilde, så jeg har noe å sammenligne med/motivasjon :)

Dag fire nå.. Hviledag <3 :D så støl, men sambo mener han allerede begynner å se resultater ;) Har tatt førbilde, så jeg har noe å sammenligne med/motivasjon :)

Førbilde er ikke dumt! Jeg gjorde ikke det sist, og merket ikke forskjell heller ved å se på meg selv i speilet. Det hjelper jo på motivasjonen å se resultater. :)

Kanskje trening jeg kunne fått gjort i permisjonen :P

Men kan vel dele opp i løpet av dagen.... Tenker når en skal ta så mange etterhvert ;)

Kanskje trening jeg kunne fått gjort i permisjonen :p

Men kan vel dele opp i løpet av dagen.... Tenker når en skal ta så mange etterhvert ;)
Begynte med 40 i går, og valgte da å ta 40 senere på dagen. Det glemte jeg selvfølgelig, så da regner jeg det som en ekstra minidag for min del, så får jeg gjøre gårdagens 80 i dag :)

Akkurat tatt 90. Er det bare meg, eller er det mer lårene enn rumpa som får kjørt seg?? Har fått tydelige lårmuskler, men kan ikke se mye fremgang på rumpa akkurat :/

Tror ikke man ser resultater så fort :wideyed: men føler også lårene kjører seg mer enn rumpa med knebøy :-/

Tror ikke man ser resultater så fort :wideyed: men føler også lårene kjører seg mer enn rumpa med knebøy :-/
Like etter squat vises det godt, for da blir Musklene så hovne. Jeg er ganske slank, så det kan jo ha noe med det å gjøre kanskje. Og at jeg aldri trener til vanlig, så da vises det kanskje lettere? :p

Åssen går det??

Glad det er hvildag i morra :P merker det særlig på innsiden av lårene...

Mange tar du før du har en pause??

Åssen går det??

Glad det er hvildag i morra :p merker det særlig på innsiden av lårene...

Mange tar du før du har en pause??
Det går bra :) Hadde hviledag i går, så ikke så ille støl i dag. I dag er jeg på 100. Tar 50 i slengen.. Kunne kanskje klart 60, men måtte legge guttungen :) Surret litt, og tok litt flere enn jeg skulle de siste tre gangene, men det er vel bare et pluss!

Det går bra :) Hadde hviledag i går, så ikke så ille støl i dag. I dag er jeg på 100. Tar 50 i slengen.. Kunne kanskje klart 60, men måtte legge guttungen :) Surret litt, og tok litt flere enn jeg skulle de siste tre gangene, men det er vel bare et pluss!

Flink du er! Delt opp i to til nå.... Ikke klart å ta alle på en gang.... Men bare ett lite minutts pause....

Glemte i går.... Så tok den på morraen.... Nå er det dagens før senga kaller :P

Kommer garantert ikke til å være første ganga jeg glemmer det :P

På dag 13 nå, men... Venter på legetime, etter å ha fått en utrolig vond skulder. Etter ligg googling mistenker jeg akutt senebetennelse der skuldra er festet. Står at det kan oppstå ved overbelastning der en holder armene ut/høyt. Jeg tenkte med en eneste gang på squatsene. Trener som sagt aldri til vanlig for tiden, og har ikke gjort noe annet som kan forklare smertene:/. Jeg skal spørre om jeg får lov å fortsette squat challenge. Håper det!!

Back
Topp