Squash
Betatt av forumet
I dag er jeg i følge ticker-en min 4 uker og 5 dager på vei, i følge bv 5 uker og 1 dag på vei, og i følge fertilityfriend 4 uker og 6 dager. Selvfølgelig spiller det ingen rolle om det er det ene eller andre når det nærmer seg slutten, men akkurat nå har det alt å si! Venter som en gal på at den skal tikke over 8 uker og første kontroll, sånn at jeg kan få bekreftet at jeg ikke har diktet opp hele graviditeten. Er full av energi, ikke kvalm, sover mindre (normalt sover jeg myyye) - ingenting tyder på at noe skjer inni magen. Og det er jo akkurat sånn jeg vil ha det...så lenge jeg vet at alt er i orden. Men jeg kan ikke vite med sikkerhet at alt er i orden uansett, så det eneste jeg kan gjøre er å sørge for at jeg har det bra og at jeg er glad. Så går det vel bra med mini også hvis det er meningen. Og hvis ikke, så er vel det også til det beste. Hvis man mister er det vel fordi barnet ikke er helt fit for fight? Nå vet jeg i hvert fall at jeg kan bli gravid, og bare det er en stooor lettelse etter 2 år med prøving!