Spåing i kopp... *OPPDATERT :D*

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Satt og drakk kaffe her i kveld, så fant jeg ut at jeg skulle spå meg selv i koppen...
Trodde ikke mine egne øyne da jeg fikk frem et foster...
Måtte spørre venninna mi hva hun så.. "Hmm, e ser et foster, e"...
Oioioi... Håååååper dette betyr at det er et nurk på vei [:)]

GOOOD.. Dette ble bare heeelt absuuurd...
Tok en EL-test for 10 min siden...
Den var POSITIV som baaaare det, jooo [:D][:D]
Hælledussan, daaa [:)]

Hoppe i høyte BIG time i kveld [8D]

Jupp... men, jeg har aldri helt skjønt hvordan te-spåing funker.. drikker du te med bladene i? Er ikke det irritabelt? DETAILS BABY! :p

Tror nok du får en liten en på vei snart, jeg kasta nettopp veldig mye babystøv på deg.

ORIGINAL: Cali

Jupp... men, jeg har aldri helt skjønt hvordan te-spåing funker.. drikker du te med bladene i? Er ikke det irritabelt? DETAILS BABY! :p

Tror nok du får en liten en på vei snart, jeg kasta nettopp veldig mye babystøv på deg.

Drikker kaffe =)

Hååper du har rett.. Trooor du ikke EL-testen nå var POSITIIIIV [:)]

[:D]Så bra :) håper det klaffer :D og du har sett rett :) lykke til me hoppe i høyet!

Prove en ny stilling i kveld da!! :)

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Stiligt!![:D] Håpe da klaffe då! *krysse fingrane*[:D]

GRATULERE MED SPIREN[:)]

gratulerer så masse med en liten spire i magen[:)][:)]

Så moro at det var en spire der. Gratulerer så mye [:)]

ORIGINAL: ~Rosa~

Huff vær forsiktig med sånn spåing i kopp, du kan komme til å se noe du ikke liker en dag. Mamma så begravelsen til farmor rett før hun plutselig døde av hjertestopp [:(]
Får håpe du får ditt ønske oppfylt!!! [;)] Men bare vær forsiktig med slikt nå da... I allefall hvis du ikke er forberedt på hva som helst!

OIOIOI, kødder du!? :-O
Wæææ, skal IKKE gjøre det mer...
Og det er maaange år siden jeg pleide å spå meg selv med kaffekoppen til farmor, så..

Hvordan spår man egentlig i kaffekopp

ORIGINAL: ~Maddy~

du har vel ikke spire i magen? ble vel bare spådd at hun kunne se d i fremtiden??[8|] eller tar jeg feil nå...hopp i høyet nå du[;)]

Jeg så et foster i koppen, og i går hadde jeg positiv el-test som var kanooooonpositiv i morges...
*Hiver innpå med slimløsende hostesaft [:)]*

ORIGINAL: Frumus.

Hvordan spår man egentlig i kaffekopp

Før var det slik at man spådde i gruggen.. Men siden vi er så fisefine nå til dags, er det ikke noe grugge i kaffen...
Drikk opp kaffen, det blir alltid litt igjen.. Dette former seg som noe i koppen.. Såå bruker man fantasien.. Selv om det ikker er sikkert man trenger fantasi, det er rett og slett et bilde av noe du ser ganske så tydelig...

Back
Topp