Spyttproduksjon.. det renner.. jaik

Martjee

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen andre her som sliter med overdreven spyttproduksjon og har noen tips til hva man kan gjøre med det? Vet at det er en kjent komplikasjon ved hypermesis.. men hjelper jo ikke akkurat på kvalmen at det til tider spruter inni munnen min og at jeg bare må svelge unna.. hehe.. graviditet altså.. ikke bare bare ;-)

Her sliter jeg mer med munntørrhet.. skikkelig plagsom når jeg skal spise, drikker med mest mett for å klare å svelge unna maten..

Her sliter jeg mer med munntørrhet.. skikkelig plagsom når jeg skal spise, drikker med mest mett for å klare å svelge unna maten..
Vi kunne jo kanskje bytta litt ;-) ...føler med deg.. høres ikke spesielt behagelig ut med munntørrhet heller :-O

Det er helt for jævlig. Virker ikke så det har noen planer om å gå over. Har ingen råd, men om andre har tar jeg gjerne imot..
Føler med deg da..

Vi kunne jo kanskje bytta litt ;-) ...føler med deg.. høres ikke spesielt behagelig ut med munntørrhet heller :-O
Ja hadde nok ikke vært dumt ;) tror ingen av delene er særlig behagelig :p våkner om nettene og hele munnen er skikkelig tørr :p

Back
Topp