Spytter ut brødskive

Bente78

Forelsket i forumet
Hei alle sammen :)
Jeg har ei jente på snart 10 mnd.som har vært veldig glad i brødskive. Men nå i det siste bare spytter hun ut så fort hun får biten i munnen. Har også begynt å spytte ut litt middag dersom hun kjenner en bit. Flere som har opplevd dette?
Blir litt frustrert,for hun må jo ha mat og kan da vel ikke bare spise grøt??????

Min lille på 9 vil ikke ha brødskive eller middag med biter. startet etter han fikk 4 tenner på to dager. før det hadde han så smått begynt å spise brødskive. Ganske frustrerende, men han får 6 mnd middagsglass, grøt, fruktmoser og velling. Han legger nå på seg og vokser, så.... går nok bra. De finner nok ut av det igjen.

Mini her er akkurat lik... noen dager går skiva ned,andre kommer dn rett i retur.. Noen ganger skjer det også med middag. Vet ikke hva det skyldes..??!

Om hu har fått d sama brøde og pålegge lenge kan du jo prøva å bytta litt [:)] La hu få ta bitene sjøl om hu ikkje alt gjør d [:)]

Litlå va litt sånn her i forje uka, varte bare någen dager så spiste hu som før igjen, de e vel opp og ned sånn som oss, e kje alltid d friste me mat [:)]

Her og sliter vi med brød om dagen[8|]
Prøver forskjellig pålegg hver dag....
Hun spiser ca 4-5 biter så spytter hun ut de neste..[8|]

Rare rare ungen[;)]
Men regner med at det kommer seg etterhvert igjen jeg da[:)]

Her er det en dag av hvert, en dag vil ho ikke ha brødskive eller middag med biter, neste dag spiser hun en hel brødskive og 8 mnd middag. Så det kommer seg nok igjen, bare gi de litt tid[:)]

Back
Topp