jeg har i noen uker hatt helt ekstrem spyttproduksjon! Går og spytter dagen lang og har kopp som er halvfull etter hver natt... klarer ikke svelge det, da blir jeg enda mer kvalm:/
Flere som sliter med dette?
Flere som sliter med dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vært det siden 6+4 ish...med masse brekninger. Med har masse spytt hele tiden. Klarer kun svelge hvis jeg får noe med smak i munnen samtidig. Aldri hatt sånn før.Får det rett før jeg skal kaste opp eller når jeg blir veldig kvalm. Er du også kvalm kanskje?
Ja, vært det siden 6+4 ish...med masse brekninger. Med har masse spytt hele tiden. Klarer kun svelge hvis jeg får noe med smak i munnen samtidig. Aldri hatt sånn før.
Herlig...håper det snart kan avta:/ vært sykmld 3 uker og blitt forlenga ytterligere 4 uker nå:/ Så vanvittig lei av å være sånn. Kjedelig for unga å ha en lat mamma ogKvalme og økt spyttproduksjon henger sammen ja...
Herlig...håper det snart kan avta:/ vært sykmld 3 uker og blitt forlenga ytterligere 4 uker nå:/ Så vanvittig lei av å være sånn. Kjedelig for unga å ha en lat mamma og