spysyken

MarcusMamma

Forumet er livet
Marcus lå på sofaen isted og drakk litt mens han så på barnetv og plutselig står spruten ut av munnen på han i hele sofaen, hele meg, puter, på hele stuegulvet, og ut til badet.
hev han i badekaret og etter han var fedig spydde han igjen og en gang til når vi kom i stuen.

hva kan han få som hjelper?
hvor lenge pleier de og spy, håper og unngå spying i sengen hans i kveld/natt.
er det dumt og drikke saft? er eneste han ville ha så han fikk det men redd det kommer rett i retur[&:]

huff *sliten* første gang han har det og typisk nok er jeg alene i kveld.

og foresten hva får vekk lukten av sofaen og gulvet??? har vasket og vasket men lukter ennå.

(han tok svineinfluensa vaksinen på torsdag, kan det være en reaksjon på den?)

Ikke drikk iste ihvertfall, det inneholder koffein, og ikke bra når man har spysyken.
Blåbærsaft, farris, eller tekopp med bare vann og en teskje sukker (lunka), tørr kjeks.

ORIGINAL: Kal-El

Ikke drikk iste ihvertfall, det inneholder koffein, og ikke bra når man har spysyken.
Blåbærsaft, farris, eller tekopp med bare vann og en teskje sukker (lunka), tørr kjeks.

Inneholder ikke Cola koffein?? For det hjalp alltid meg, og alle i min familie drikker det når de har spysyken

blåbær juice, eller blåbærsaft binder magen.. samme med marie kjeks.

Vist han spyr ofte, så vil det jo si at han ikke klarer å holde på noenting, derfor skal man da gi drikke på en te skje en gang hvert 5 min.
Det beste å gi er farris blandet med eplejuice.
Dette var medisinen min fikk da han ble innlagt på sykehuset.
Så derfor stoler jeg på det.

Back
Topp