spysyken nå liksom...

Isiste

Flørter med forumet
passet jo ypperlig [:'(]

Begge jentene og samboer ligger å spyr..jeg har kjempevondt i magen og venter bare på min tur her...
Har jo spydd 12 uker i strekk allerede i dette svangerskapet..........[&o]

Håper ikke det påvirker lillejenta i magen.... 4 uker og 4 dager igjen til termin nå..

Huff, jeg fikk det igår, men var heldigvis over iløpet av dagen, men fy den dagen var SLITSOM![:'(]

Og vesla i magen ble jo bomstille, jeg fikk jo ikke i meg noe mat eller noe, like før jeg ringte jordmor for å forhøre meg litt.. Men så prøvde jeg å spise litt, så da tok det bare noen få straxer så var det fullt liv igjen! [:)]

Fikk et lite tips at når man er syk og tappet for energi, så går også barnet i en roligere "modus" og blir derfor veldig rolig.. Stemte på meg vertfall [:)]

Men håper du slipper unna spysyken da! Den er noe HERK! [8D] Akkurat som om vi ikke har kasta opp nok iløpet av de siste 9 mnd.. Usj!

Huff.. God bedring til deg og dine!! [:)]

Fikk det jeg og ja...føler magen er helt vrengt nå... og ja babyen er ganske stille der inne nå..Pyton!!!

Men nå ser det ut til å roe seg litt så håper det er over. Fikk en del kynnere også av det her i natt så har ikke sovet godt.

Men nå må det være over [:)]

Back
Topp