Spysyke.. Hjelp

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Angelica har mest sannsynlig fått spysyken ! Vi var ute hos mamma å de forrige helg å da fikk min lillesøster spysyken.. å i forgårs når hun fikk melk spydde hun alt opp igår var alt helt fint, å natt til i dag våknet hun med nesten 39 i feber.. så ga hun en stikkpille å melk, men rett etter hun drakk opp kom alt opp igjen !!

Noen som vet hva jeg kan gi henne ? har hørt om eplemost og farris.. Men noe mat jeg kan gi ? :/

uff stakkar lille.... dersom du ammer ville eg gitt pupp.... kan også gi avkok fra ris for det binder magen ved både oppkast og diare... god bedring til snuppa :)

Huff, stakkar lita.. Har også hørt det om ris, men har aldri prøvd det selv. Også skal det visst være bra å amme dersom man har mulighet til det..

3-4 ss ris pr liter vann og la det koke i en time, la henne drikke risvannet når det er nedkjølt istedet for annen drikke noen dager.

ORIGINAL: *Bubu*

3-4 ss ris pr liter vann og la det koke i en time, la henne drikke risvannet når det er nedkjølt istedet for annen drikke noen dager.

Åja, bare vannet altså. Da skal jeg prøve det. Tusen takk. [:)]

ORIGINAL: isaak

ORIGINAL: *Bubu*

Åja, bare vannet altså. Da skal jeg prøve det. Tusen takk. [:)]

håper det hjelper på lille snuppa..... hadde gitt mme i tillegg da :)

Lille har også hatt spysyken,det er veldig viktig å få i de væske,ikke gi MME det stimulerer detil å spy mere. Gi vann,saft osv osv ikke MME.

ORIGINAL: Julibaby2010

Lille har også hatt spysyken,det er veldig viktig å få i de væske,ikke gi MME det stimulerer detil å spy mere. Gi vann,saft osv osv ikke MME.

Har ikke gitt mme, i dag. Hun har fått vann, saft, farris-eplemos, skive med leverpostei og banan :)

Back
Topp