spysyke. er det farlig??

NinaBNnr4

Flørter med forumet

emoticon jeg har fått spysyke..spydd nå sia igår kveld. kjenner det er lite liv fra lillingen i magen, er det normalt dere?er det fordi kanskje jeg ikke har spist noe særli??

hadde spysyke når jeg gikk med 1.mann, men husker jo ikke hvordan det var, å da var jeg bare 26 uker på vei, mens nå er jeg 33. 

npen som har erfaring el vet noe om dette?? 

Jeg er 3 dagen på spysyka selv, spydde Søndagen,men ikke mer etter. Bare diare som pokker og kvalm. Nesten ikke fått i meg noe mat,mest drikke. Babyen får jo næring fra fettlagrene dine osv så babyen har det nok fint=) Har forhørt meg med andre og fikk høre akkurat det samme. God bedring til deg!!!

Få i deg så mykje drikka som du klarar! Alltid vikitig, og særleg når du spyr og er laus i magen. Det har innverkand på aktiviteten til babyen på same måte som mat.

Ta deg ein telefon til jm dersom du er bekymra, betre å ta ein tlf for mykje enn ein for lite! Men spysjuka i seg sjølv skal ikkje vera farleg for ungen. Er mange som ligg sjuke no for tida! Du må ha masse god betring!

okei tusen takk for svar å go bedring til deg thesso.   her ser det ut som det har roa seg litt, har fått i meg litt cornflakes å juice. kjennes litt trygger, hønemor som man er..

Huff:( ikke noe godt med spysyke. Men er jo ingenting vi kan gjøre for ikke å få det, har det først kommet, så har det kommet. Så kan ikke tenke meg at det er farlig:)

Masse god bedring til dere begge:)

Back
Topp