Spysyk

Hoppla

Glad i forumet
Uff, nå har den kvalmen gått over til at jeg spyr.

Noen som har tips og råd?? Kan ikke drive å spy flere ganger for dagen. Skal jo jobbe og ha ferie de neste ukene[:o][:o]

uff, kjedelig, stakkars deg[&o]
håper det går fort over da i hvert fall.
hørt at det hjelper å ha litt saft og salt kjeks på nattbordet, og ta det før du står opp, skal vist hjelpe litt.

Du har min største medfølelse[:)] Jeg har det akkurat som deg; er konstant kvalm og spyr flere ganger om dagen[&:] Har allerede innsett at denne ferien ikke blir som planlagt.

Det er dessverre bare å innse at de fleste kjerringråd ikke hjelper noe særlig. Mulig du kan finne noe som lindrer, men du må nok dessverre belage deg må noen uker i senga/sofa/over doskåla.

Lykke til[:D] Håper det går fort over [:D]

ORIGINAL: Hoppla

Uff, nå har den kvalmen gått over til at jeg spyr.

Noen som har tips og råd?? Kan ikke drive å spy flere ganger for dagen. Skal jo jobbe og ha ferie de neste ukene[:o][:o]

Huff dakar deg Hoppla. Jeg har drevet å kastet opp i flere uker nå. Hvis du sørger for at du har Kaldt fanta [:D] Det har hjulpet kjempe masse på meg...

Uff uff... du får virkelig min medfølelse. Jeg spyr også hver dag no, og det er noe herk.[:'(] 
Det som hjelper for meg er å spise lite og ofte, og da spiser jeg grøvt brød med et sund pålegg eller noe med mye karbohydrater i som potet. Ting som jeg holder meg langt unna er pizza og junkfood generelt, det gjør meg bare enda dårligere.[:'(]
Håper du finner en løsning som hjelper for deg. God bedring.[:)]

Uff, har aldri opplevd dette før, men du får ha god bedring. Håper du kommer deg kjapt, er ikke noe kjekt å ha det slik[&o]

Uff, skjønne kordan du har det, hadde det slik med han første, spydde alt fra 3 til 10 ganger om dagen, lå bare i sofaen eller senga hele dagen husker æ, mannen min holdt på å bli gal. Hadde d sånn til ca. uke 16. Husker at æ spiste bare "friske ting" som frukt og husker æ spiste bokser på bokser med Lollipoppis i boks, var veldig friskt, kaldt og godt.

Slitsomt det der [:'(]

Jeg spyr mye selv, etter hver gang jeg spiser.
Gjorde det med 1.mann å, da gav det seg først når han var ute.

Back
Topp