Spysjuka

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kor lenge kan avføringen til jr vera blaut etter spysjuka? Er ikkje kvar gong den er blaut, men ein gong om dagen er den veldig blaut..
Spydde mandagskveld og hadde blaute bleier på tirsdag. Etter det har han ikkje spydd, men som sagt så har han ein veldig blaut bleie om dagen etter det.

Trodde ikke det varte så lenge men jeg vet ikke om det er forskjell på voksne og barn. de har jo mer ømfintlig mage så kanskje de kan reagere lenger. Hvis han har normale avføring innimellom så ville jeg ikke bekymret meg. Er det vanntynt eller grøttynt?

Trodde ikke det varte så lenge men jeg vet ikke om det er forskjell på voksne og barn. de har jo mer ømfintlig mage så kanskje de kan reagere lenger. Hvis han har normale avføring innimellom så ville jeg ikke bekymret meg. Er det vanntynt eller grøttynt?

Sånn tynn graut...

Korleis er det å gi heile blåbær? Eller bør eg mosa dei?

Kommer an på hvor flink han er til å tygge. Ville uansett delt de i to slik at det er lettere å tygge. Skallet kan jo være litt seigt å å komme gjennom.

Det er vanlig at små barn er dårlig i magen ganske lenge. De har ikke så sterkt imunforsvar og bakterieflora som voksne og magen blir lett påvirket. Så lenge avføringen ikke er vannete så kan det ikke kalles diaré og løs mage kan vare i ei uke uten at det er noe unormalt for små barn helt opp mot tre år.

Sånne norske små går nok greit - sånne store du kjøper på butikken ville jeg delt..de er litt sånn typisk sette i halsen størrelse.
Eple binder også magen:) Dersom du synes han er stor nok for syrnet melk kan du jo gi en ss med biola også.

Back
Topp