Spyr ?!?

Linnsi86

Glad i forumet
Jeg spyr uten å være kvalm.
Jeg er litt uggen..men ikke kvalm.
Jeg spiser og drikker vanlig, innen en time etterpå,kommer maten i full fart opp igjen.. Så nå går jeg med pose i hånden om jeg ikke rekke do..
Merkelig? Jeg kjenner den brekke refleksen er svakere.. Brekker meg når jeg pusser tender osv? Noen andre?

Ja, jeg brekker meg for alt - trenger ikke være kvalm, men kaster opp uansett så lenge jeg brekker meg. Kan være nok å pusse tenner, hoste, svelge noe litt feil osv... Har vært slik i alle svangerskap... Kjedelige greier.

Ja, jeg brekker meg for alt - trenger ikke være kvalm, men kaster opp uansett så lenge jeg brekker meg. Kan være nok å pusse tenner, hoste, svelge noe litt feil osv... Har vært slik i alle svangerskap... Kjedelige greier.
Jeg kaster mest opp om jeg hoster litt.. Fint at det er normalt..
For noe dritt.. Er sulten og vil spise.. Men er lei av å spy..

Så det er ikke bare meg som har svak brekkerefleks om dagen. Jeg har ikke spydd, men nøre ved stadig vekk... Kan ikke huske at det var sånn sist...

Har hatt samme problem med oppkast helt ut av det blå og sinnssyk brekningsrefleks. Håper det gir seg snart.. Sliter også ekstremt med tannpuss. Har blitt noe bedre mtp spontan oppkast etterhvert, men brekningsrefleksen blir ikke bedre. Veldig plagsomt.

Pusset tendene i dag og det resulterte i nesten fem min med hode over do.. Det er SÅ ubehagelig når det kommer magesyre opp.. Off..
Jeg er ikke kvalm.. Er bare SÅ lite som skal til før jeg kaster opp.. Helt pyton..

Slik er det blitt her og,jeg har vært dårlig og kvalm helt til nå. Nå er kvalmen vekk,men brekker meg uten forvarsel. Det er utrolig ubehagelig for jeg jobber med akutt alvorlig syke mennesker, og vi har fått inn så mange nå som lukter død og helvete fra munnen, og det er noe jeg brekker meg av uten sjangse å holde det igjen. Ellers brekker jeg meg for de mest utenkelige tingene og luktene, det bare MÅ gå over snart :wtf: :smiley-ashamed008

Back
Topp