Spyr....

Uff, føler med deg. Jeg har (bank i bordet) bare blitt skikkelig kvalm igjen, men har sluppet oppkast til nå.
Ønsker deg masse god bedring:)

Huff, så kjedelig!:( Jeg har blitt veldig kvalm om morgenen igjen selv, men har heldigvis sluppet å spy igjen (enda).. Håper det går over og at du får i deg mat og drikke❤

Samme som de over , kvalmen er tilbake for fullt men ikke spydd enda . Men får i med minimalt med mat iløpet av dagen .
God bedring til deg ! Vi er snart ved målstreken av svangerskapet nå ❤️

Åh, så kjedelig!!

Kvalmen kom tilbake her og (hyperemesis fra uke 5-18). Men heldigvis "bare" kvalme og uten oppkast denne runden. Nå har det gitt seg ganske greit, så da krysser jeg fingrene for at det ikke kommer tilbake igjen.

Men sure oppstøt er kommet for fullt.
Overlever det så lenge jeg slipper å kaste opp!!

Stor medfølelse for dere som er så kvalm!!

Hadde hyperemesis fra uke 5-23. Ble innlagt på sykehuset pga. jeg ble dehydrert. Ting var generelt utrolig vanskelig i den perioden.

Fra uke 21 begynte spyingen å roe seg. Kvalmen ble mye mindre (nesten borte) i uke 23.

Nå for to uker siden kom kvalmen tilbake for fullt igjen :( heldigvis spyr jeg ikke ennå (bank i bordet), men kjenner at kvalmen bare blir verre og verre med tiden som går..

Unner ingen å spy og være kvalm daglig. Det er utrolig slitsomt både mentalt og fysisk..

Back
Topp