spyr og spyr..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Forrige svangerskap spydde jeg i 9 deilige mnd.
Var SÅÅÅ glad for at jeg var kommet ute i uke 5 og fremdeles ingen kvalme.. Men det skulle jeg ikke tenkt. Har spydd 24/7 hele helga, og gått ned 1 kg.. Sist gang var jeg stadig på vippen for å bli lagt inn på sykehuset.. Men klarte meg ok, siden jeg bare gikk ned 4 kg til uke 12. Nå har jeg altså mistet 1 kg på ei helg.. så lurer på hvor dette ender. Mat er virkelig min fiende nå...
Flere som spyr?

HUff så kjedelig da :(

Nei, heldigvis kan jeg si, så har jeg aldri opplevd det ved noen av mine svangerskap, og håper jeg slipper unna denne gang også.

Masse go bedring til deg lykkepillen *klemmepå*

Huff da! Stakkars deg! Unner virkelig ingen å spy altså. Klarer du ikke holde på noe? Be legen om reisesyketabletter kan jo være noe, spise lite og ofte og å drikke vann hvis du klarer det. Har heldigvis sluppet unna det så langt (og forrige gang), men kjenner flere som har vært innlagt i alle svangerskap. Heier på deg og sender gode tanker din vei!

Uff, føler virkelig med deg. :(  Ikke kjekt altså. =/
Forrige sv.skap spydde jeg hver dag selv.
Ikke kommet noe kvalme enda, og håper virkelig at jeg ikke får det. Sist begynte det i uke 6, og 6uker på vei idag. Så krysser fingrene.

uff stakkars.prøv med popcorn......salt og tørt binder magen ....eller salt lakris. er kvalme dempene... ingefærte funker også.....vet  ingen av delene frister nå men kan virke...

Uff, vi er i samme båt, og alt jeg har å si er at jeg HÅPER det snur for deg snart! Sist kastet jeg opp til uke 34, begynte på igjen i uke 37. Juuhuu.... :p mye innlagt på sykehuset.. Men veldig verd det tilslutt! :) grusomt når det står på! :( nå begynte jeg vel 3+4 :/ og skjønner ikke hvorfor jeg trodde jeg var klar for et nytt svangerskap, men må bare huske på at dette er veien vi må gå, for å få vidunderet vi bærer på!

Liol skrev:
Uff, vi er i samme båt, og alt jeg har å si er at jeg HÅPER det snur for deg snart! Sist kastet jeg opp til uke 34, begynte på igjen i uke 37. Juuhuu.... :p mye innlagt på sykehuset.. Men veldig verd det tilslutt! :) grusomt når det står på! :( nå begynte jeg vel 3+4 :/ og skjønner ikke hvorfor jeg trodde jeg var klar for et nytt svangerskap, men må bare huske på at dette er veien vi må gå, for å få vidunderet vi bærer på!

Jeg husker jeg tenkte på abort sist når det sto på som verst. Denne gangen kom graviditeten på et VELDIG ugunstig tidspunkt (selv om det faktisk var planlagt, men ting skjedde etter prøvingen) og når jeg itillegg ble like dårlig som sist, så (ja.. jeg vet.. jeg er stygg nå) men abort frister. Det er uutholdelig!

Huff, jeg misunner dere ikke :( Jeg har vært heldig de to forrige svangerskapene, og bare hatt moderat kvalme og lite oppkast. Til gjengjeld har jeg slitt med 0 matlyst og aversjon mot veldig mange matvarer from til uke 20 omtrent.

Første svangerskapet var regnet som et risikosvangerskap fordi jeg kun hadde lagt på meg 1 kg ved fødsel, mens med nummer 2 hadde jeg gått opp 4 kg.

Selvom det ikke er moro å slite sånn med å få ned mat når man vet det ikke er bra for babyen, så tar jeg mye heller det denne gangen også enn ekstrem kvalme og mye oppkast :(

Krysser fingrne for at det ikke blir så langvarig for deg denne gangen.

uff... :( Sender en god klem til deg!! <3 

håper virkelig alt ordner seg for deg.... Hørtes utfordrendes ut på mange plan dette, og sender deg bare mye omtanke! 

40 fantastiske uker med spying og kvalme sist.. Nå har jeg kommet snart til 5 uten.. So far,so good:)

Håper d roer seg litt for deg!!!!:)

Usjda :( Jeg var heldig og slapp unna med "bare" en mnd med spying i forrige svangerskap. Håper jeg er like heldig denne gangen... Du får ha god bedring, og håper at du blir bedre i dette svangerskapet :)

Full forståelse for din Frustrasjon. Jeg er 35 uker idag og begynte dagen med hodet ned i do ! :( andre svangerskapet jeg er sånn. Første gangen stoppet oppkast og kvalme i uke 20 og det var en jente. Denne gangen er det en gutt det er også barn nr 2 .

Var med legevakten idag da, og fikk beskjed om å slutte på medisinen jeg startet på på tirsdag. (onsdag begynte kvalmen) Legen mente de kunne ha en finger med i spillet. Så da kutter jeg ut fra imorgen av, så får vi se hva som skjer. Håper det roer seg!

Skal iallefall inn til vurderingstime ila uka, så får vi se hvordan dette går.

Back
Topp