Spyr dere mye?

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg har ikke spydd en eneste gang enda, jeg. Jeg går bare rundt å er kvalm uten å spy. Forrige gang spydde jeg kanskje 2-3 ganger. Hvordan er det med dere?

Heldigvis ikke! Er bare sykt kvalm, men ikke enda kastet opp. Og det er jeg glad for=)

Jeg har ikke spydd enda. Bank i bordet. Kvalmen går litt i bølger hos meg og kommer for det meste hvis jeg ikke spiser ofte nok

Jeg har ikke spydd enda. Bank i bordet. Kvalmen går litt i bølger hos meg og kommer for det meste hvis jeg ikke spiser ofte nok

har kastet opp sikkert 8-10 ganger emoticon
Forrige gang jeg var gravid var det kun en eneste gang...blæææ.

Har ikke spydd enda jeg heller. Men det var farlig nært på fredag. Vi skulle hjem fra kjærlighetsferie <3 på Dalen hotell, men det ville ikke bilen. Så da ble det redningsbil til Notodden (gulp...) Den bilen gjynga så mye at jeg blei sjøsyk :p og over hodet mitt dinglet det sånne wonderbarm (eller hva de nå enn heter... ser ut som trær og lukter intenst...) så måtte jo selvfølgelig han bilrednings-duden inn på en stasjon og kjøpe seg PØLSER...!!!! jeg satt bare å svelget og svelget....
Da forsto jeg at jeg virkelig er GRAVID

Kaster opp hver morgen...!! Fint å begynne dagen med litt oppkast..Hadde det sånn sist og i heeeele svangerskapet..

Var for første gang skikkelig kvalm igår kveld, noe jeg synes er helt greit ettersom symptomene ikke er så mange :D
Meeen det kommer vel, er jo tidlig enda ;)

Ikke kasta opp enda, men er stygt redd for at det kommer..

Med førstemann så var jeg kvalm, men kasta ikke opp. Med andremann så kasta jeg opp hver morgen frem til uke 11-12, blæh!

Har spydd 2 ganger, men regner med at det var for at jeg var syk..Ellers har jeg ikke spydd noen ting :)

Jeg spyr mye :-( Fikk ekstrem svangerskapskvalme sist, så sjangsen var jo rimelig stor for at jeg skulle få det igjen. Spyr opp alt jeg får i meg, t.o.m drikke. Igår spøy jeg 8 ganger på under et døgn emoticon Men, nå har jeg heldigvis fått medisiner, så jeg slipper å spy hele svangerskapet - forhåpentligvis!

Oi, høres ikke godt ut. Ikke spydd enda. Spyr egentlig aldri ellers heller. Men føler nesten det kunne hjulpet mot kvalmen noen ganger..

Back
Topp