jepp, snuppa her har GULPA sånn ca 3 ganger, og vi ble litt skremt med det samme, men har litt is i magen når det gjelder dette, så vi surret tankene inn mot at det er normalt at de kan GULPE opp så og si hele måltidet sitt en gang iblant[:D][:D] Og det er det visst[:D] Så jeg tilbyr henne pupp ca 10 min etter GULPINGA, og da er det ei lita snelle som er sulten igjen skal jeg si deg[:D] Noen ganger blir det litt mye for dem vettu, og da kommer vel litt mer enn overskuddet bare opp igjen[:)][:)]thihi, kan tenke meg det så delikat oppi vogga hos Petter[:D][:D] her hjemme fikk jeg hele måltidet servert oppi hele bh-en min, og den ble seriøst fylt til randen i midten, og fant ut at bh-en er av knall kvalitet, fordi den holdt på alt av GULPET snella serverte meg[:D][:D] og pappaen fikk hele skjorta si dekket av gulp midt på gulvet på stua, og det rant nedover buksa hans, og jeg måtte bare le, for fpappaen ble litt frustrert og stressa(vi venta besøk akkurat idet det skjedde, av pappa og stemor og der stod samboer midt på gulvet og både han og Christina var full av GULP[:D][:D][:D]