Spyr av jula!

Sillig

Blir kjent med forumet
E de berre meg som har jula i halsen? Ser alle statuser på face : koser meg familien og alt e perfekt ! hadde et håp om å få ei LITT kjekk jul.. Men besøk av svigermor som sitte på ræva å forventa å få alt servert av meg som e høggravid og ikkje i form! Med en unge i magen som ikkje vokser så bra som han burde, så keisersnitt 11 jan om ikkje før! Å har en mann som faen ikkje e hakket bedre og har ikkje augna åpne for at eg e sliten! +en på 2,5 år som holder et helvete Kver bidige natt!! Aaaiaaaiaaai! Min lille julaften utblåsning!! Måtte jule gå veldig veldig fort!

Huff:( ikke noe kost å ha det sånn. Greit nok at svigermor er på besøk men ho får da fader i meg skjønne at du ikke orker å varte opp henne med det ene og det andre. Hva med å kanskje hjelpe deg litt med forberedelsene og avlaste deg litt? Hadde jaggu sagt fra at jeg ikke var i form til å drive på å farte sånn. Og kællen får da jammen stå på litt han også. Er da hans mor! Kjenner jeg blir sur på dine vegne. Håper likevel du får en trivelig jul og at du får slappet av. Pass på deg selv og den lille, det er det viktigste nå, ikke om gulvene skinner eller svoren er sprø!

Huff da, jeg hadde iallefall jagd mannen opp av sofaen og bedt han oppvarte sin egen mor. Vi får besøk senere i jula og ikke tale om jeg kommer til å varte opp de 24 timer i døgnet. De får ta seg til rette her og føle sg som hjemme =)

Det er nok ikke bare deg:p men det gjelder hvertfall ikke meg. Jul er kos og atter kos. Heldigvis så har jeg en vanvittig snill mann. Må bare få lov til å skryte litt av han. Han skal stå for all matlaginga i dag til hele familien. 12 stk blir vi rundt bordet i dag. Jeg elsker ribbe og gleder meg til å se både mitt barn og min niese og nevøer åpne gaver:) og nå kom jeg på at jeg må lade filmkamera + fotokamera. Håper julen endrer seg for deg og at du får en fin feiring likevel! :) Jula skal jo være glede og kos.

Back
Topp