spying å kvalme!!!

stinebsa

Forelsket i forumet
Heisann :)

Nå har jeg spydd siden i går morges, spyr og er kvalm hele veien..åhr..jeg griner snart fordi jeg er så lei av å spy...
er det noen som har ett eller annet råd til meg som kan hjelpe?

jeg ringte nettop og snakket med legekontoret der de anbefalte meg og gå på apotektet og kjøpe reisesyketabeletter. de heter postafen...så nå skal jeg springe rett til apoteket...håper det hjelper...

ORIGINAL: stinebsa

jeg ringte nettop og snakket med legekontoret der de anbefalte meg og gå på apotektet og kjøpe reisesyketabeletter. de heter postafen...så nå skal jeg springe rett til apoteket...håper det hjelper...

jeg var akkurat i butikken og skulle kjøre innom apoteket for å kjøpe postafen, men kom aldri så langt for jeg måtte forte meg hjem og spy igjen [:-]

uff...ja det er ikke mye kjekt...håper det går bedre med oss begge to når vi får tak i det :)
jeg skulle også ut nå..mn det lyner og tordner her så jeg tørr ikke gå ut..hehe :)

jeg har ihvertfall hørt at det skal fungere fint, og det har fungert tidligere når jeg har tatt det mot reisesyke (for det er jo det den er til). det var bare dette med å komme seg på apoteket da... [8D]

forøvrig spydde jeg opp folat-tabletten jeg tok for et par timer siden, bør jeg ta en ny...?

Saltet kjeks hjelper også mot kvalme :)
Marie kjeks, captein kjeks [:)]

Jeg føler sånn med dere som spyr!! Jeg kan være så syk som bare det, men gi meg omgangssyka så går jeg ned for telling!!! Er gravid med tredje-mann, og har aldri hatt en dårlig dag! Bank i bordet!!
Men sånn generelt så skal vel tørre ting hjelpe?? Kjeks å sånn som nevnt ovenfor her?

Håper virkelig du finner noe som hjelper!!!!! Lykke til i jakten!

reisesyketabeletten hjelper av og til...nesten hele veien vertfall :)
så takk gud for at den finnes [:D]

det har jeg også lurt på...skal vi ta nye folsyretabelett dersom vi spyr etter den har vært i magen en time f.eks?
er det forresten noen andre som glemmer og ta den? hehe..jeg har blitt så vimsete i det siste at man kunne tro ammetåka var her nå og ikke etter fødselen..hihi [:D]

hæ? ingefær? det har jeg aldri hørt om...[:D][:D]
jaja...alt er vært og prøve [:)]

jeg tror ikke det er omgangssyken jeg har fått vertfall, jeg har vært sånn siden uke 7 [:'(]

Hehe, ingefærtablettene er gull værd for meg. Tar to tabletter tre ganger for dagen og kvalmen er så godt som borte. Leste på postafenpakken at ammende og gravide bør rådføre seg med lege før inntak, så jeg går for ingefær[;)]

takk for det gode tipset lolly [:D]
jeg skal så på apoteket og kjøpe det i morgen [:D]

Det er ikke bare tabletter som hjelper mot kvalme og spying....
Prøv iskald ingefærøl!!!!! Det er jo bare brus:-) Men det funker

hehe...smaker det noe godt da? [:D]

Back
Topp