Spydde idag, bhg imorgen?

mamma til 2<3

Gift med forumet
Marius spydde på ettermiddagen idag og ble ganske blek og slapp etterpå. Han kom se etter 1 time og ble "seg selv" igjen.

Er det vanlig og holde barna hjemme fra bhg dersom de har spydd dagen før?

Eg holder alltid barna hjemme en dag etter dei har spydd[:)] tenker på smittefaren o.l

JEG hadde vertfall hatt barnet mitt hjemme da

både og.... har opplevd på min jobb, barn som har spydd på morra'n, før de kommer i bhg..
Mini spøy igår og vi holder han hjemme resten av uka, fordi det går omgangssyke i bhg hans...

Ungen skal ikke i bhg imorgen nei..

i bhg her må de være hjemme i MINIMUM 24 timer etter siste symptom på omgansgssyken.Så nei,han skal ikke i bhg i morgen

Er 48-timersregel på det i vår barnehage, iallefall.

i barnehagen til sønnen min må de holdes hjemme i 48 timer etter at de har sluttet med oppkast og eller diare.

er 48timers regel hos oss, d skal gå 48timer etter siste oppkast ell diaretilfelle...

jeg hadde ikke sendt ungen min i bhg dagen etter hu hadde spydd...

barn skal holdes hjemme i to dager etter å ha spydd!

Hold barnet hjemme minst 24 timer etter sist oppkast/diare tilfelle. I vår barnehage har mange av barna kastet opp en gang, men de skal holdes hjemme pga smittefaren...
Mange tenker heller ikke på at barna blir slakke, kvalmne osv. Da har de det bedre hjemme en stund etterpå for å komme seg til hektene igjen sammen med en trygg voksen [:)]
God bedring i heimen!

Tusen takk for alle svar![:D]
Da blir det kosedag hjemme imorgen på Marius da![:D]

her er det 48 times regel ved oppkast og diare siden de kan gå med smitten enda

ORIGINAL: HeDa

i bhg her må de være hjemme i MINIMUM 24 timer etter siste symptom på omgansgssyken.Så nei,han skal ikke i bhg i morgen

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: lenemor

barn skal holdes hjemme i to dager etter å ha spydd!

den regelen gjelder nok ikke alle plasser.[;)]

det burde den..

Ja, jeg syns det er helt på sin plass å gi dem en dag til å komme seg til hektene igjen...

ORIGINAL: MercedesBærta.

Er 48-timersregel på det i vår barnehage, iallefall.

I vår å...

Back
Topp