spydde blod idag

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
Noen som har vert borti det her?

flere ganger nå har jeg vokna med blo i munnen... men ikke tennene som blør..
idag så spydde jeg blod:/ har aldri gjort det her før... jeg spyr hver morgen, men aldri blod. utenom idag...

jeg foreslår å dra til legen :S

ja skal imorgen:)

Kommer sikkert fra nesen, at du har lagt å svelgt litt på det om natten hvis det var om morgenen. er nok helt ufarlig. Skjøre blodkar sprenges lett når man er gravide ;)

mammamoren skrev:
Kommer sikkert fra nesen, at du har lagt å svelgt litt på det om natten hvis det var om morgenen. er nok helt ufarlig. Skjøre blodkar sprenges lett når man er gravide ;)

nei ikke blød neseblod. det har jeg forøvrig aldri gjort noen gang:)

Det kan rett og slett være irritasjon i brystet, ettersom du kaster opp hver dag. da kan det briste noen blodkar og komme litt blod med oppkastet..
Kaster opp hver dag selv pga hyperemesis, og hadde det likt forrige svangerskap, da hadde jeg også litt blod i oppkastet til tider. Det ble forklart med irritasjon i brystet.
Håper du finner ut av det :) God bedring!!

*emmami* og jenta* skrev:

mammamoren skrev:

nei ikke blød neseblod. det har jeg forøvrig aldri gjort noen gang:)

Da er det fra halsen, i alel fall ikek fra magen. det tror jeg ikke..... lett for at blodkar blir irriterte med mye oppkast osv, og når man er gravide blør man mye lettere. Er sikkert i hvert fall ikek noe farlig :)

Høres skummelt ut. Bra du skal til legen!

jeg spydde gammelt blod da jeg hadde en kvalmebølge etter abortpillene. Ble så kvalm av de og bare spydde og spydde. Da hadde jeg ingenting i magen å spy opp og etter galla så kom det derfor gammlet blod. Tror ikke det er noe farlig. Men om det vedvarer og du er redd eller usikker så anbefaler jeg å kontakte legen for å sjekke at det ikke er noe i magesekken eller spiserøret f.eks. 

Takk for svar folkens:)

er ikke så veldig bekymra egentlig. mer mannen her hjemma som er hysterisk og livredd for at noe er gale.

men d går nok fint hos legen imårå.
formen har vert super resten av dagen, ingen kvalme og spist skikkelig...:)

Back
Topp