Spy!

Lightning85

Glad i forumet
Idag har Markus kastet opp flere ganger.. Type litt mere mengde enn vanlig gulp og stinker! Men ingen sprutgulping. Har også gulpet endel vanlig. Men ellers ingenting rart med formen: kjempeblid og pludret og pratet:) Eneste rare med denne dagen er at han slokna på tåteflaska allerede kl.18:55(!) Har ALLTID måttet vente til etter kl.20, så dette er rekord!

Hva tror dere? Er spyinga noe å bry seg om? Som regel gulper han lite, men har vel hatt enkelte dager tidligere hvor mere kommer opp igjen. Noen med lignende erfaringer?

Hmm. Tror du kun må føle litt på deg selv.
Du kjenner jo barnet og ser jo om han er plaget noe utover gulpinga/ oppkastet. Om det er oppkast så ville jeg nok vært obs på at han får i seg nok/ mer enn vanlig/ mindre enn vanlig?
Med tanke på eventuell dehydrering - om han virkelig spyr. Tror jeg ville tatt en telefon til legevakta og forhørt meg der. Men så lenge han spiser rikelig å bleiene er våte så er det vel neppe grunn til bekymring. Men bedre å ringe en gang for mye enn for lite - er nå bare min mening :)
Ikke at jeg har peiling da ;)

Vi opplever det mange ganger pga at hu spiser for mye og det er ikke farlig. Hu er kjempe fornøyd etterpå.

Back
Topp