Spy-syken.. Farlig?

Bruker77co

Andre møte med forumet
Heisann ! :-)

Jeg er i dag 28+2 uker på vei, og typisk som det er så har jeg fått spy-syken! Trodde først det bare var svangerskaps kvalme, men fant ut i går at søsteren min som jeg besøkte i helgen også er syk, så da er det nok spy-syken ja..
Det jeg lurer på er om noen vet om det er noe fare ved det? Har ikke hatt særlig mat lyst, og spydde opp det meste jeg fikk i meg i går.. Tar babyen noen skade av dette? Er det noe spesielt jeg bør passe på?

Heisann ! :-)

Jeg er i dag 28+2 uker på vei, og typisk som det er så har jeg fått spy-syken! Trodde først det bare var svangerskaps kvalme, men fant ut i går at søsteren min som jeg besøkte i helgen også er syk, så da er det nok spy-syken ja..
Det jeg lurer på er om noen vet om det er noe fare ved det? Har ikke hatt særlig mat lyst, og spydde opp det meste jeg fikk i meg i går.. Tar babyen noen skade av dette? Er det noe spesielt jeg bør passe på?
Drikke er det viktigste vil jeg tro, raspet eple og mariekjeks bruker å funke.. Faris og eplenektar blandet bruker å funke bra

Så lenge du ikke er ekstremt undervektig så har babyen det bra :) spysyken går over etter et par dager uansett, så da er det ikke fare for liv og helse... Men ubehagelig- DET er det! Drikk farris og eplejus sammen!
God bedring :)

Går nok fint, har hatt spysjuka 3(!) ganger så langt i svangerskapet....drikk mykje;)

Back
Topp