spy spy spy stakars Lea

Tuja77

Forelsket i forumet
Off stakars snuppa mi ho har kastet opp i hele natt.....når man har omgangssyken kommer da begge veier eller kan det kun komme oppkast? (har ikke hatt det før)

Det kan kun komme i oppkast, iallefall pleier det å være slik med meg selv...
Håper hun blir bedre snart da stakkar.

Mener jeg har hørt at det kan komme begge veier, er ikke helt sikker da, men tror det, men det er ikke så vanlig.. Er vel mest med bare oppkast...

stakkars da[:(] jenta mi hadde omgangssyken nå nettopp,å hun spydde bare vertfall,tror det er fra person til person hvor syk man blir,å om det kommer begge veier eller bare en[&:]

Hos oss har det nå kommet begge veier.

God bedring klem til dere.

Uffda, er så vondt å se.. Linea haddeen sjau for en 3 mndr siden, da var hun 4 mndr og hun spydde i 6 timer. På slutten hadde hun ikke mer igjen så hun satt bare å brakk seg..det var så vondt å se på henne da..

God bedring til din lille[:)]

Det kan komme bare spy eller bare bæsj.
Og selvsagt kan det også komme begge veier.

hva gir dere de små når de har spysjuka? Lea har spist to små biter av en mariekjeks og drukket en boks med pisket cola.

Vi fikk en "oppskrift" av legevakta hvor vi skulle blande kokt vann med salt og sukker. Det viktigste er uansett at hun får i seg veske!!

Ellers kan du jo prøve med banan eller noe kanskje?

Stakkars lita,og stakkars mamma! Det er ikke noe greit når de små er syke.
Sønnen min har spydd i hele natt han også,men han er så stor at han fikser alt selv-heldigvis!!!!
Tørre kjeks,gjerne ritz kjeks pleier å være greit, ellers så er det jo bare å få henne til å drikke. Cola er jo et kjent råd,ellers er sitronbrus en klassiker.
Det beste de får er faktisk å halvblande eplejuice og farris. Da får kroppen tilbake de saltene den mister ved å kaste opp. Men,omgangssyke er noe som går,desverre. Lykke til.

Uff....[:'(]God bedring til dere da![;)]

Omganssyken kan komme begge veier! Men noen bare kaster opp![&:]

Back
Topp