Spy nå??!!

PåAnIgjen <3

koser meg med BV
Sommerfuglene <3
Jeg har ikke spydd en eneste gang i svangerskapet, helt fram til nå :/ hva skjer? Ble plutselig kjempekvalm da jeg sto opp og måtte løpe på do før jeg hadde fått i meg noe mat. Er vel litt unormalt å plutselig spy i uke 11+6? :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke spydd en eneste gang i svangerskapet, helt fram til nå :/ hva skjer? Ble plutselig kjempekvalm da jeg sto opp og måtte løpe på do før jeg hadde fått i meg noe mat. Er vel litt unormalt å plutselig spy i uke 11+6? :/

Jeg vet a søren hva som er normalt og ikke hehe, men det kan jo hende du har fått omgangssyken eller noe slikt? Den herjer rundt nå har jeg fått med meg :(

Uansett så får vi håpe det var et engangstilfelle for det å spy hver dag unner jeg ingen :(

Har heldigvis ikke spydd mer enn den ene gangen. Håper det blir med det. Har såvet siden jeg spydde. Valgte å bli hjemme i dag da formen ikke er så bra. Har vondt i halsen og feber også :( æsj æsj æsj :/

Med nr 1 hos oss begynte kvalmen i uke 12-16... Håper det går fort over.. Fremdeles litt kvalm her også innimellom å er snart 15 uker :-p

Jeg er straks 12, jeg hadde plutselig en spydag her on dagen

Det er nok ikke så uvanlig som man skulle tro. Hos noen starter en kvalmeperiode etter uke 11-12, mens hos noen avslutter den gjerne rundt den tiden. Du får håpe det var et engangstilfelle! :)

Hehe.. Jeg var jo kvalm før jeg får positiv test :p heheh.. Sist holdt det på til uke 16. Heldigvis har det gitt seg nå. Og den spyinga på fredag var nok bare et engangstilfelle. :) krysser fingrene for at det ble me det :)

Back
Topp