Sprukne lepper - pga svangerskapet?

Kristine79

Glad i forumet
De siste ukene har jeg fått mer og mer vondt i leppene. Bare jeg smiler så sprekker de opp. Det er utrolig smertefullt [:(] Smører de masse, men det hjelper ikke. Synes de ser helt blodfyllte ut [:'(]

Har aldri hatt det sånn før.

Andre som har det sånn, og er det noe som hjelper?

Usj det høres ikke no godt ut.. Du får nesten ta en tur på apoteket eller ringe til legen og be om råd, jeg bruker Lypsyl og det hjelper meg.

Uff da..skulle tro det var kalde høsten som var årsaken? Jeg blir hvertfall litt tørr på lepper og ellers rundt omkring denne tiden hvert år...det hjelper med vanlig lepomade[:)]

ORIGINAL: atene

Usj det høres ikke no godt ut.. Du får nesten ta en tur på apoteket eller ringe til legen og be om råd, jeg bruker Lypsyl og det hjelper meg.

Ja Lypsyl hjelper liksom mot tørre lepper, men det her er annerledes. De blør bare jeg smiler [:(]
Må jo være graviditeten i og med jeg aldri har opplevd det før....får ta meg en tur på apoteket.

ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: atene

Ja Lypsyl hjelper liksom mot tørre lepper, men det her er annerledes. De blør bare jeg smiler [:(]
Må jo være graviditeten i og med jeg aldri har opplevd det før....får ta meg en tur på apoteket.

Er nok graviditeten som gjør det, pass på og drikke masse vann det er viktig og hjelper mot tørre lepper også [;)]

Jeg bruker Aloe Lips fra Forever Living! Kan virkelig anbefales på det sterkeste! Den er såå drøy i bruk!

tynne slimhinner er iallefall vanlig. Jeg merker det mer nå som det er blitt kaldere - luften blir tørrere, og vi har på mer varme inne.

Jeg bruker Elisabeth Arden, Eighthour-cream. Genialt til det meste! [:D]

Uffda..hadde tatt meg en tur på apoteket.
Jeg blør mye neseblod jeg, men blodkarene kan sprekke lettere når du er gravid!

Lykke til, håper du finner ut av det [:)]

Back
Topp