Sprukne blodkar øyet etter oppkast

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har noen andre fått sprukne blodkar i øyet etter oppkast? Leser på nett at det kan skje, men begynner å bli bekymret fordi øynene er knallrøde og det har begynt å bli vondt.. Skal til legen neste uke, men lurte på om andre har lignende erfaringer?

Synes det høres litt ut som øyekatarr. Gå på apoteket og kjøp øyedråper, det kan hjelpe

Er det omgangssyke eller graviditetskvalme? Noen virus som gir omgangssyke kan også gi øyekatarr, men da er det altså virus så da virker det ikke med kloramfenikol og sånt som er mot bakteriell øyekatarr. Men hvis det er vondt kan det kanskje være greit å få noen til å se på det, legevakten feks?

Jeg sprekker blodkar i ansiktet hver gang jeg kaster opp. Har ikke sprukket i øyet, men rundt øye, munnen, pannen og kinn. Tror det e pga det voldsomme trykket.

Det er graviditetskvalme. Har også lest at det kan skyldes trykket det skaper når man kaster opp. Har vondt i området rundt øynene, som det er et trykk der. Tror det kanskje er fordi øynene er hovne eller noe. Tror faktisk jeg skal ta meg en tur på legevakten, blir lenge å vente til tirsdag syns jeg!

Jeg får masse bittesmå prikker i hele ansiktet når jeg har kastet opp. Men har aldri opplevd å få det i øynene altså

Det er graviditetskvalme. Har også lest at det kan skyldes trykket det skaper når man kaster opp. Har vondt i området rundt øynene, som det er et trykk der. Tror det kanskje er fordi øynene er hovne eller noe. Tror faktisk jeg skal ta meg en tur på legevakten, blir lenge å vente til tirsdag syns jeg!

Ikke uvanlig at det sprekker blodkar der ved oppkast nei. Men enig i at det er lurt å få noen til å se på det! Hvordan gikk det på legevakten? [emoji4]

Back
Topp