Sprm om keisersnitt

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Det er nå 5,5 uker siden keisersnitt og jeg ser frem til å komme forbi 6 uker … Men jeg har fortsatt en del ubehag og innimellom smerter også. I dag har området kjentes stramt, hovent og «tungt» inni. Såret i seg selv er grodd og ikke noe problem, men tror det skjer når jeg sitter en stund fremoverbøyd. Noen som vet om det bare er litt hovent fordi jeg har bøyd meg eller som vet hva det kan være?

Det er nå 5,5 uker siden keisersnitt og jeg ser frem til å komme forbi 6 uker … Men jeg har fortsatt en del ubehag og innimellom smerter også. I dag har området kjentes stramt, hovent og «tungt» inni. Såret i seg selv er grodd og ikke noe problem, men tror det skjer når jeg sitter en stund fremoverbøyd. Noen som vet om det bare er litt hovent fordi jeg har bøyd meg eller som vet hva det kan være?
Rett over ett år siden mitt keisersnitt, og her tok det lang tid før det kjentes mer eller mindre ut som tidligere. Nesten seks mnd før det var normal følelse i huden under arret. Kjente også arrene innover i magen. Kjenner faktisk litt enda, men det er ikke smerter. Men stramt og hovent og tungt, ja. Å leeenge etter 6uker. Men om du har mye smerter og ubehag ville jeg ordnet meg en time til 6ukers kontroll hos jordmor eller lege og ta det opp der.

Jeg ble reoperert nå nylig pga store problemer etter keisersnittet. (Brokk og hadde hostet opp mesteparten av de innvendige stingene). Nesten 10 mnd etter keisersnittet.

Book deg en 6-ukers kontroll hos enten fastlegen eller jordmor og få en skikkelig undersøkelse.

Back
Topp