2008/2013/2014 Glad i forumet 13 Jan 2013 #1 Sikker kjempedumt spm, men jeg står mye å spriter varer på jobb. Er dette farlig?? (tenker på det å "inhalere" sprit osen)
Sikker kjempedumt spm, men jeg står mye å spriter varer på jobb. Er dette farlig?? (tenker på det å "inhalere" sprit osen)
C Carro_suss Glad i forumet 13 Jan 2013 #2 Om du får i deg så mye så du selv blir rusa så ville jeg vel tru at det ikke er noe bra vet ikke svaret på dette? Kommer vel an på mengde du får i deg
Om du får i deg så mye så du selv blir rusa så ville jeg vel tru at det ikke er noe bra vet ikke svaret på dette? Kommer vel an på mengde du får i deg
H hemmeligennsålenge September 2013 <3 13 Jan 2013 #3 Hehe neid et er ikke farlig, det er så små mengder og lukten forsvinner fort. Ingenting å bekymre seg for. og det er ikke et dumt spm
Hehe neid et er ikke farlig, det er så små mengder og lukten forsvinner fort. Ingenting å bekymre seg for. og det er ikke et dumt spm
Hilla Gift med forumet Septembergull'17 Sensommerbarna 2019 13 Jan 2013 #4 Nei,da! Har du noen gang blitt pussa av spritingen kanskje?