Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt den sprinkelsengen jeg og Vet du om det er vanskelig å fjerne den ene siden hvis man setter opp sengen med begge sidene først? Eller er det lurest å bare la være å montere på den ene siden?Jeg har ikea sin gulliver, den kan justeres i to høyder, men med litt snekkring kan sikkert justeres i den høyden du trenger, og det går an å ikke bruke den ene siden. Eller her er ikea sin Sniglar som co-sleeper:
http://amandamedlin.com/2013/11/diy-co-sleeper-pretty-little-quilt/
Har kjøpt den sprinkelsengen jeg og Vet du om det er vanskelig å fjerne den ene siden hvis man setter opp sengen med begge sidene først? Eller er det lurest å bare la være å montere på den ene siden?
Vi også, veldig fornøyd med denVi skal ha sundvik sprinkelseng fra ikea, der kan man ta av ene siden
Vi også, veldig fornøyd med den
Vi har også kjøpt denne tipp topp!Vi også, veldig fornøyd med den
Noen som har noe erfaring med bedside crib? Vi kjøpte troll sin i går, men lurer på hvor lenge den vil være i bruk ca. før vi må kjøpe en større. Anyone?
Ikke prøvd det, men vil tro ca 5-6 måneder og da vil dere merke det fordi barnet er så mye mer aktiv da Førstemann la seg selv på magen fra rundt 5 mnd, og sovet sånn siden, og da syns jeg det var greit å senke bunnenNoen som har noe erfaring med bedside crib? Vi kjøpte troll sin i går, men lurer på hvor lenge den vil være i bruk ca. før vi må kjøpe en større. Anyone?