Sprinkelsengen

Love4two

Forumet er livet
Hvor lenge bruker barna sprinkelsengen?
Bruker dere fremdeles sånn beskyttelse rundt? Bruker vår fremdeles [:)]

Har dere himmel over sengen? Vi har [:)]
Har dere satt opp den ene siden nå? Vi har vår fremdeles nede vi [:)] Lettere å bære henne inn og ut [;)]

Noah skal fint få ligge i sprinkel sengen sin en god stund til..
Vi bruker sånn besskyttelse rundt ja,men det er fordi han er så urolig og stanger hode hele tiden..

Så lenge ingen søsken er på vei og vil kreve sengen så er det jo greit å bruke den ja [;)]
Selv så synes jeg den beskyttelsen rundt gjør sengen mer lun, men begynner å bli passe lei motivet på den [8D]

ORIGINAL: simensmamma

Kommer nok til å bruke den en god stund til ja. Har tatt vekk beskyttelsen. Gjorde ikke nytta si her.

Å hvorfor ikke liksom??
Ble bare litt nysgjerrig [:D]

Thea bruker beskytteren som stige om morgenen når jeg ikke hopper ut av senga for å plukke henne opp [:D]

Her kommer vi nok til å bruke det en lang stund fremover, sånn beskyttelse har vi aldri brukt, holder på og sy en (begynte for mange mnd siden) den er ikke helt ferdig enda[&:], bruker ammeputen i sengen jeg så hun ikke kryper oppover og stanger hodet, blir lunt rundt henne på den måten.

sprinkelsengen kommer noek til å være i bruk en god stund til ja.
har fortsatt beskyttelsen rundt, den blir jo bretta ned litt her og der da,
han ligger jo på kryss og tvers,
men det er liksom mere lunt med den[:)]

ORIGINAL: Thea´n Mom

Så lenge ingen søsken er på vei og vil kreve sengen så er det jo greit å bruke den ja [;)]
Selv så synes jeg den beskyttelsen rundt gjør sengen mer lun, men begynner å bli passe lei motivet på den [8D]

Vi har 2 vi,så vi kan bytte litt på..

Å det ser ikke ut som det kommer noen søsken riktig ennå..

vi bruker sprinkelseng, og kommer nok til å bruke den lenge..
Adrian sover i nattpose, ellers får vi han ikke til å sove om kvelden..-og det er ikke lett å bruke nattpose i vanlig seng..

Vi bruker kantbeskytter ennå, men det er mest for utseende, har ingen funksjon lengre...

ORIGINAL: simensmamma

Hmm kan det være for at han trykker den ned hele tiden[8D] Hehe[:D]

Ja sånn å forstå [:D][:D][:D]
[:D][:D][:D]

jepp og jepp her oxo

Her blir nok sprinkelsenga brukt en god stund enda. Har også kantbeskytteren rundt - det blir så koselig nedi der... [8D][:D] Og han koser seg i senga si! [:D]

Kommer nok til å bruke den 1 år til ihvertfall...

Har ikke sprinkelseng til henne da, men en sånn dra-fra-hverandre seng som de brukte i gamledager.... (en veldig god forklaring...hehe..). Denne sengen er ganske smal - så hun vil nok ikke kunne bruke den så veldig lenge. Andreas fikk stor seng når han var litt over 2 år og regner med at Ida får det samme når hun er så stor!

Å de gamle sengen er jo bare så fine da [:)]
Er den arvet?

vi bruker den enda men vi har en oldschool en som ikke går an å ta ned den ene siden på. men siden vi venter en til blir det ikke så veldig mye lenger vi skal bruke den for da skal lillesøster overta så skal nancy få seg voksiseng istedet[:)]

ORIGINAL: Thea´n Mom

Å de gamle sengen er jo bare så fine da [:)]
Er den arvet?

Ja, den er arvet. Tanten til sambo brukte den når hun var liten (hun er nå 54 år gammel)... flere som har brukt den før oss også! Morsomt med en slik seng da. Vi koste oss skikkelig når vi malte og pusset den opp for 5 år siden!![:)]

vi har spinekelsengen også den ramma runddt e rder for han ligger alle mulige veier på natta så syns det e rgodt

Vi bruker sprinkelsengen enda, og kommer sikkert til å bruke den minst 1 år til. Himmelen har jeg tatt bort, ho bare drar i alt ho får fatt i.
Men sengekanten rundt har vi der. Til pynt bare. Og litt sånn at ho ikke ligger å trykker hodet i sprinklene når ho ligger helt oppe i kanten.

ORIGINAL: Trista

Vi bruker sprinkelsengen enda, og kommer sikkert til å bruke den minst 1 år til. Himmelen har jeg tatt bort, ho bare drar i alt ho får fatt i.
Men sengekanten rundt har vi der. Til pynt bare. Og litt sånn at ho ikke ligger å trykker hodet i sprinklene når ho ligger helt oppe i kanten.

Samme her, bortsett fra at vi aldri har hatt himmel..

Back
Topp