Sprinkelseng

Nyttårslykke

Gift med forumet
Er det noen som anbefaler en plass å kjøpe sprinkelseng?

Jeg har egentlig ikke lyst på sånn seng med sånne heeelt tynne sprinkler, heller litt bredere...

Noen som vet forskjellige steder de selger sprinkelsenger?

ORIGINAL: *mamma87*

vi skal ha stokke sleepi:))

Vi og, den er nyyyydelig

ORIGINAL: Mamman til Magnus

Vi og, den er nyyyydelig

Ja, den var veldig fin! Men er ikke den veldig dyr da?

ORIGINAL: Nyttårslykke

Vi og, den er nyyyydelig

Tror det er ca 6500 for den.. 

ORIGINAL: Nyttårslykke

Vi og, den er nyyyydelig

Tror det er ca 6500 for den.. 

Ja, det er det jeg har hørt [&:]

Nei, her blir det nok seng fra Ikea til 845,- [;)]

ORIGINAL: Sikon

Enig der :-) Syns stokke sin er ENORMT dyr. Fin er den men redd jeg har kommet til å blitt lei av å ha "samme" seng hele tiden! 

Og så mener jeg at å legge 6500,- kr i ei seng for vår del bare er tull, når det finnes billigere senger som ser like bra ut [:)] Vi har endel andre ting å legge penger i for å si det sånn [:)]
Men har man råd og lyst så var jo senga kjemepfin da!

Vi skal faktisk bygge ei.. då litt av govlet på babyrommet må hevast for å få inn ny trapp.. Forhåpentlivis kjøpt ei ødlagt/brukt sprinkelseng som vi kan bruke noke av..ellers blir nok 2 av sidene vegg...

De har en kjempe fin en på skeidar med litt sånn brede flate sprinkler. Hvit. Den er kjempe fin!

ORIGINAL: Mayane

De har en kjempe fin en på skeidar med litt sånn brede flate sprinkler. Hvit. Den er kjempe fin!

Åh, det er sånn jeg vil ha! Må se på nettet å se om jeg finner bilder [:)]

ORIGINAL: Ephexita

fant ikke skeidar senga på nett :(

Nei, ikke jeg heller [:@]

SKIKKELIG irriterende at man må velge varehus for å se på møblene!!! SELVFØLGELIG har de ikke like stort utvalg i Arendal som i Oslo!!!!

[:@]

Var det denne du mente?

Jeg syns Hensvik senga er altfor lav, sånn at det er lett å komme seg ut av den når de blir over ett år.

Vi har en Brio sprinkelseng med nedfellbar side (lett å ta babyen ut da), den er veldig dyp. Har tre høyde innstillinger. Ennå når den lillemor helt opp til armhulene og hun har ennå problemer med å komme seg ut av den. Nå skal jo hun få ny seng da, stakkar den begynner å bli litt kort....[;)]

Vi har en hvit fra ikea,syns den er veldig fin og billig ikke minst..

Lillemor bruker sprinkelsenga etter meg hun. [:)] Har bare malt den. Bebisen får en skuveseng til lillemor trenger ny ordentlig seng, da arver h*n sprinkelsenga hennes. [:)] Gidder ikke kjøpe ny, når vi har ei som funker og seng bebisen kan ligge i. 

Vi har stokke sleepi. Bruker den til nummer en.

Er superfornøyd. Kjøpte den brukt vi da, men kan ikke se det på den.

Nå når nummer to kommer sikler jeg på ei sånn uttrekksseng som junior kan bruke. Den er dyyyyr, men man kan bruke den lenge og dessuten synes jeg det er en grei investering, kan jo bruke den til våre barn som igjen kan bruke den til sine barn osv. Har jo selvsagt sammenheng med om man har råd eller ei når man kjøper ei dyr seng eller hva man vil prioritere, men angrer i alle fall ikke på at vi f.eks la ned mye penger i vogn sist gang, for vi er superfornøyde.

Ikea sengen er fin og billig. Vi arvet en litt eldre versjon, men den nye er helt super synes jeg. 

Back
Topp