Sprinkelseng til baby
Vi vurderer Sagababy (1359 kr) eller Myllra (4495 kr), men til tross for stor prisforskjell jeg ser liksom ikke helt den store forskjellen bortsett fra skuffen? Samt at den billigste er større, som jeg bare tenker er en fordel. Vi skal bruke denne som bedside i start, og begge kan justeres i høyden.
Er det noen her som har en av disse? Har Myllra noen fordeler, eller er det ulemper ved Sagababy jeg ikke ser?
www.mimmis.no
www.ikea.com
Vi vurderer Sagababy (1359 kr) eller Myllra (4495 kr), men til tross for stor prisforskjell jeg ser liksom ikke helt den store forskjellen bortsett fra skuffen? Samt at den billigste er større, som jeg bare tenker er en fordel. Vi skal bruke denne som bedside i start, og begge kan justeres i høyden.
Er det noen her som har en av disse? Har Myllra noen fordeler, eller er det ulemper ved Sagababy jeg ikke ser?
Sagababy Nora Babyseng, Grå Bøk Sofaseng
Allsidig sprinkelseng i FSC-sertifisert bøketre med justerbar bunn og avtagbar side som gjør den om til en koselig sofaseng. Madrassmål 60x120 cm. Godkjent etter EN716:2017 og EN71-3.
MYLLRA sprinkelseng med skuff, hvit, 60x120 cm - IKEA
MYLLRA sprinkelseng med skuff, hvit, 60x120 cm Liggende, sittende, klatrende, stående. MYLLRA sprinkelseng har en justerbar bunn, er en sikker plass å sove under alle stadiene av utviklingen, og når barnet kan komme seg inn i og ut av senga på egen hånd, så er det bare å fjerne den ene siden.