Sprinkelseng

Heidilive

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Hei

Det er 69% salg på sprinkelseng som eg syntes var så søt på Jollyroom. Men eg klarer ikkje finne ut om eg kan ta opp bunnen slik at den blir "baby-seng".

Det er Jack&Lily sprinkelseng stripes.

Om så Jack&Lily sprinkelseng basic Deluxe men den er andrevalget.

Dårlig med info på siden!

Noken som veit & kan forhåpentligvis hjelpe meg før salget går ut?

Send de en mail. De er raske på å svare ;) har god erfaring med det da jeg har kjøpt flere ting derifra :)

Endte opp med å bestille den no - samboeren var sikker på at om det manglet så klarte han å snekre like sikker del å ha oppi. Var for billig til å la gå [emoji4]

Sniker fra januar her...

Et tips! Pakk den opp med en gang du får den, har to venninner som har kjøpt denne fra jollyroom og begge fikk to ganger (fikk ny etter å ha klaget) senger som var vannskadet og dermed hadde mugg på seg og var ødelagt ved sprinklene [emoji30] tredje gang (etter å ha klaget igjen) fikk de en som var helt fin [emoji4]

Sniker fra januar her...

Et tips! Pakk den opp med en gang du får den, har to venninner som har kjøpt denne fra jollyroom og begge fikk to ganger (fikk ny etter å ha klaget) senger som var vannskadet og dermed hadde mugg på seg og var ødelagt ved sprinklene [emoji30] tredje gang (etter å ha klaget igjen) fikk de en som var helt fin [emoji4]
Oi! Takk for tips, det skal eg gjer. Kanskje det er ein grunn til at den var så masse nedsatt i pris. Fælt om dei prøver å få solgt billig unna ødelagte varer!

Back
Topp